Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sababber schreef:IloveNikitaa schreef:Gister was er op de basisschool een Fancy Fair ofzoiets. Er werden daar ook ponyritjes gemaakt. Ik was er even met een vriendin (niet paardenmens) naartoe, wij liepen daar langs zag je zijn banketstaaf,
Vriendin: 'Huh, ik wist niet dat paarden dat ook hadden?' serieus en heel verbaast![]()
Eerder wist ze ook al niet dat paarden tanden hadden
Hoe moet hij zich anders voortplanten? :p ik ben benieuwd wat ze daarvan denkt dan
Sababber schreef:Ik zei tegen een klasgenootje dat paardebloemen niet goed zijn voor paarden(zij heeft zelf 3 ponys) zegt ze: wel hoor! Anders heten het geen paardenbloemen! Ik zeg: en boter komt zeker van boterbloemen? Ja! ;')
Najoveh schreef:Sababber schreef:Ik zei tegen een klasgenootje dat paardebloemen niet goed zijn voor paarden(zij heeft zelf 3 ponys) zegt ze: wel hoor! Anders heten het geen paardenbloemen! Ik zeg: en boter komt zeker van boterbloemen? Ja! ;')
Hoezo zijn paardenbloemen niet goed? Dat is het eerste dat ik ervan hoor...
Najoveh schreef:Sababber schreef:Ik zei tegen een klasgenootje dat paardebloemen niet goed zijn voor paarden(zij heeft zelf 3 ponys) zegt ze: wel hoor! Anders heten het geen paardenbloemen! Ik zeg: en boter komt zeker van boterbloemen? Ja! ;')
Hoezo zijn paardenbloemen niet goed? Dat is het eerste dat ik ervan hoor...
fjordjes schreef:Als mensen aan mij vragen (paardenmensen) wat voor een paard ik heb zeg ik altijd een BWP-er. Een watte? Een Belgisch Warmbloed paard. Ooh een belg dus. Zien ze mijn paard en verwachten een stevig trekpaard en dan snappen ze er niks van. Zeg altijd maar dat een KWPN-er een nederlandse versie ervan is.
corrina1994 schreef:fjordjes schreef:Als mensen aan mij vragen (paardenmensen) wat voor een paard ik heb zeg ik altijd een BWP-er. Een watte? Een Belgisch Warmbloed paard. Ooh een belg dus. Zien ze mijn paard en verwachten een stevig trekpaard en dan snappen ze er niks van. Zeg altijd maar dat een KWPN-er een nederlandse versie ervan is.
Herkenbaar, ik heb een Pools wambloed paard en dan denken ze ook altijd aan een stevig trekpaard. Mijn vader zegt dan: 'we hebben een gastarbeider binnen gehaald'
corrina1994 schreef:fjordjes schreef:Als mensen aan mij vragen (paardenmensen) wat voor een paard ik heb zeg ik altijd een BWP-er. Een watte? Een Belgisch Warmbloed paard. Ooh een belg dus. Zien ze mijn paard en verwachten een stevig trekpaard en dan snappen ze er niks van. Zeg altijd maar dat een KWPN-er een nederlandse versie ervan is.
Herkenbaar, ik heb een Pools wambloed paard en dan denken ze ook altijd aan een stevig trekpaard. Mijn vader zegt dan: 'we hebben een gastarbeider binnen gehaald'