Eeffii schreef:welke is dat?
http://link.marktplaats.nl/498217802
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eeffii schreef:welke is dat?
Eeffii schreef:grauwman schreef:Ik zou het niet doen amigootje.
Balen Nathe, het enige wat ik kan zeggen als je twijfelt niet doen.
De eerder genoemde Dreamcather doet het hier erg goed in de regio, rijdt altijd dik in de punten. Dus als iemand een het ervoor zou willen betalen heb je een leuk paard.
welke is dat?
Eb01 schreef:Klinisch (Someren) was erg uitgebreid: overal betast, ogen in speciale ruimte bekeken, tanden uitgebreid bekeken. Draven op hard, zacht, buigproeven. Bloedonderzoek, eerdere foto's opnieuw beoordeeld, extra foto ivm twijfel eerder opname. Zeer goed gekeken naar standafwijkingen, of bespiering conform leeftijd en africhting was. Gangen beoordeeld, exterieur, hart, longen, voorhoofdholten... nou dat was niet in een half uurtje gepiept. Ik ben er zeer tevreden over.
nathe schreef:ja en als je verdikking bij de aanhechting van de pees googled dan kom je niet de leukste dingen tegen
pff
en geen last van.. als ze afgekeurd word kost het jou niks heb ik begrepen? als die verdikking dan iets is word ze zowiezo niet goedgekeurt toch? nouja ik snap je twijfel wel heel goed hoor! je koopt een paard voor 6000 euro en wil er een hele lange tijd plezier van hebben!