Pfft ik had net ook een enorme tegenvaller, maar dat heeft niets met paarden te maken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xJasmijn schreef:jullie gaan hard zeg! ik ben nog steeds opzoek, haha!
. Maar de 4-jarige ruin en deze 6 jarige spreken me erg aan. De 7-jarige met de steile hoeven, daar verwacht ik nog een filmpje van. Steile hoeven is natuurlijk niet het grootste probleem, geeft ook weer minder druk op de pezen (leuk voor springen, doe ik alleen niet), maar qua hoefbevangenheid wel een opletpuntje. Het is natuurlijk beter als ze iets normalere hoeven hebben. Jeetje lastig, maar ik begin weer enthousiast te raken. Zeker over de 4 jarige bruine en 6 jarige donker bruine.
. Daardoor loopt hij op de buitenkant van zijn hoef en gaat wat maaien
.
. Maar de 4-jarige ruin en deze 6 jarige spreken me erg aan. De 7-jarige met de steile hoeven, daar verwacht ik nog een filmpje van. Steile hoeven is natuurlijk niet het grootste probleem, geeft ook weer minder druk op de pezen (leuk voor springen, doe ik alleen niet), maar qua hoefbevangenheid wel een opletpuntje. Het is natuurlijk beter als ze iets normalere hoeven hebben. Jeetje lastig, maar ik begin weer enthousiast te raken. Zeker over de 4 jarige bruine en 6 jarige donker bruine. xJasmijn schreef:dankjewel voor je tip