Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 09:03

kunamosity schreef:
Alice13 schreef:
@ kuna, wel zorgen dat hij z'n beweging krijgt. DMV longeren e.d. zodat hij niet druk wordt.
Wat minikatje zegt HJ is nooit te beroerd om te helpen, daar dus ook zeker gebruik van maken :) al afspraak bij de zadelmaker gemaakt?

Ja zal ik doen;) Misschien kan ik me niet eens bedwingen om erop te gaan zitten hoor;) haha. Pff had vanacht een vreselijke droom, over dat hij voor eeuwig in een stal moest staan en nooit naar buiten kwam en tot de knieen in de mest stond! Maar dat gaat zeker niet gebeuren!
Heb nog geen afspraak gemaakt met zadelmaker, ben op het moment druk met de band;) ik zal dinsdag eens gaan bellen! Heb wel dekens + pad naar de wasserij gedaan! :)

Zeker niet even dat van mij mee genomen:S Hahaha, ik weet niet wat ik naar de wasserij moet doen! De kieffer deken is nauwlijks gebruikt, zal eens kijken of die heel vies is.
Ga denk ik wel mijn transport beschermers er heen brengen die heb ik een keer gebruikt en vies weer in de tas gedaan! + wat dekjes!
Kijk wel hoe mooi jij het terug krijgt! hahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:13

Ben heel lang afwezig geweest in het topic door uitzonderlijke omstandigheden in de familie (opa heeft in ziekenhuis gelegen) maar de speurtocht naar mijn nieuwe aanwinst ging wel gewoon door.

Heb 2 weken terug een jonge knul laten keuren, zowel klinisch als RX. Gaat om een jonge warmbloed hengst van 2,5jaar, schoft zo'n 1m55 gok ik met mooi papier erbij. Omdat de DA twijfelde over paar foto's zijn die naar de prof 2e DA gestuurd. Eigen DA + 2e DA hadden hem al groen licht gegeven op die 2 twijfelfoto's na, maar nu heeft ook de prof alles op groen gezet en paard op RX piekfijn in orde verklaard. Ook klinisch is alles 100% *\o/*

Gelijk maar even naar de eigenaar een telefoontje gedaan en de koop bevestigd *D . Moet enkel nog afspraakje maken met de bank zodat ik de centjes kan overschrijven en dan kan ik over paar weekjes hopelijk ook foto's gaan spammen :p (Eigenaar en ik hebben het beide nogal druk, dus kan dat er nog wat tijd overheen gaat).

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-11 11:53

Oeeeeh wat leuk varekaj! Ga je hem zelf inrijden met de tijd? :D Dat lijkt me zo mooi he....

Bij mij kwam opeens mijn oude vriendinnetje Nasula weer door mijn hoofd vliegen... Ik wist ooit waar ze was maar nu helaas niet meer.. Mischien toch maar eens een topic neerzetten op bokt. Ik mis dat paard zo, was een eer om haar te rijden en in de omgang echt mijn vriendinnetje. Maar aan de andere kant, is ze geschikt voor mijn doel...

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 12:57

gefeliciteerd varekaj :D

arno heeft dus ruzie gemaakt met een ander paard haha
kga zomenteen rijden :)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-11 13:03

AAAH ZEG DAT NIET IKKE JALOERS!!!

Poeeeh hellupie ik moet echt even een lijst van geschikte paardjes maken, want ik raak het overzicht zo nog kwijt met al die pb's. :+

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 13:10

jaloers waarop? :P

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-11 13:11

Rijden... Ween, ik wil ook rijden.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 13:54

Gefeliciteerd Varekaj *\o/*

Gypsy, ik ken het probleem. wil ook dolgraag weer rijden :+

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-11 14:11

Zo ik heb een mooi lijstje... Iemand zin om mee te kijken? Zal hem dan via pb doen want er zitten ook mensen op bokt die erin staan dat vind ik niet zo tof.

Amandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 14:13

Gypsy schreef:
Zo ik heb een mooi lijstje... Iemand zin om mee te kijken? Zal hem dan via pb doen want er zitten ook mensen op bokt die erin staan dat vind ik niet zo tof.

Ik wil wel even mee spieken hoor! Altijd leuk hihi.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 14:14

Ik wil wel een pb hoor Gypsy :D

ohja zijn er nog mensen die niet zo ver kunnen reizen om een paard te gaan bezichtigen?
Mijn moeder heeft rugklachten dus we kunnen praktisch enkel in provincie Antwerpen (België) en Noord-Brabant.

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 14:42

Mijn ouders willen ook niet zo ver reizen, ook omdat je bij Amsterdam en omgeving vaak files hebt.. Een uur is wel beetje de max voor ons.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 15:05

Ik ga maandag kijken, en ga hem over 2 jaar ook met hulp inrijden.Ik ga dan wel meteen recht richten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 15:54

Gypsy schreef:
Oeeeeh wat leuk varekaj! Ga je hem zelf inrijden met de tijd? :D Dat lijkt me zo mooi he....

Bij mij kwam opeens mijn oude vriendinnetje Nasula weer door mijn hoofd vliegen... Ik wist ooit waar ze was maar nu helaas niet meer.. Mischien toch maar eens een topic neerzetten op bokt. Ik mis dat paard zo, was een eer om haar te rijden en in de omgang echt mijn vriendinnetje. Maar aan de andere kant, is ze geschikt voor mijn doel...

Dat is toch de planning ja. Ik ken de knul al van veulen af aan dus ik wet ook hoe hij opgevoed is, eigenaar en ik hebben zelfde DA dus ik ken ook de hele medische achtergrond en in omgang is hij gewoon magnifiek, ook met merries in de buurt. En een mietje als een andere hengst/ruin/merrie even dominant naar 'm doet, dus dat zit best wel snor. Moet al niet gaan vrezen voor een egotripper die alles wil gaan uitdagen :+ Maar wel eentje die nu al ontzettend z'n best voor je wil doen, als je weet hoe je het moet aanpaken :)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-11 16:05

Oh dat is zeker leuk varekaj!! Veel plezier met je knappert dan!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:46

Hier even een vraagje wie weet iemand voor mij een antwoord :P

Ik wil heel graag 2e paasdag in de ochtend een strandrit maken in de omgeving monster.
het mag met een grote groep maar als er een bokker is met 2 paarden dat die met mij naar het strand wil ook prima.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:42

Hey nien misschien beter even nieuw topic voor openen, ik weet niet of je hier je antwoord krijgt! in iedergeval heel veel plezier!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:26

pff. Ik wilde dat ik met jullie mee kon praten over een eigen paardje zoeken.
Zou niets liever willen, zoals elk paardenmeisje natuurlijk, maar op dit moment is het het liefste wat ik wil.

Vandaag te horen gekregen dat ik mijn verzorgpaard niet meer kan rijden. Ik verzorg haar nog niet zo heel lang, maar durfde me eindelijk aan haar te hechten, want ze ging toch niet weg.. maarja. Nu moet/ga ik weg.. Ik zou op dit moment niets liever willen dan een eigen paardje waar ik een band kan opbouwen, en samen naar iets toe kan werken. Want ben het steeds afscheid nemen nu even zat. (dat was ook de reden dat ik er naast de handelaar waar ik rijd/help, ook nog een paardje bijgezocht heb... )

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:28

Waarom moet je stoppen dan?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:30

Ik heb je even een pb gestuurd, lioony :)

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 08:13

Hoi allemaal.

Ik heb sinds gister eigenlijk mijn eigen paardje maar nog niet officieel.
Hij moet nog betaald worden etc.
Hij staat in mijn onderschrift, ook een topic met foto´s!

Laten jullie die van jullie ook verzekeren ?

Groetjess

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 08:24

Gister is Faraon aangekomen! Mijn eerste echte eigen paard :)
Ik ga straks een leuk topic aanmaken en dan kunnen jullie hem allemaal bewonderen =D

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 11:57

@corina Gefeliciteerd :D

phoo ik heb vandaag arno voor het eersdt onder de slang gedaan hij werd gek :')
wel met hulp :P

en voor de mensen die vandaag een paasrit gaan maken veel plezier :D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 12:13

Amandaa_ schreef:
Gypsy schreef:

Ik wil wel even mee spieken hoor! Altijd leuk hihi.

+1

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 12:30