kunamosity schreef:Alice13 schreef:@ kuna, wel zorgen dat hij z'n beweging krijgt. DMV longeren e.d. zodat hij niet druk wordt.
Wat minikatje zegt HJ is nooit te beroerd om te helpen, daar dus ook zeker gebruik van makenal afspraak bij de zadelmaker gemaakt?
Ja zal ik doen;) Misschien kan ik me niet eens bedwingen om erop te gaan zitten hoor;) haha. Pff had vanacht een vreselijke droom, over dat hij voor eeuwig in een stal moest staan en nooit naar buiten kwam en tot de knieen in de mest stond! Maar dat gaat zeker niet gebeuren!
Heb nog geen afspraak gemaakt met zadelmaker, ben op het moment druk met de band;) ik zal dinsdag eens gaan bellen! Heb wel dekens + pad naar de wasserij gedaan!
Zeker niet even dat van mij mee genomen:S Hahaha, ik weet niet wat ik naar de wasserij moet doen! De kieffer deken is nauwlijks gebruikt, zal eens kijken of die heel vies is.
Ga denk ik wel mijn transport beschermers er heen brengen die heb ik een keer gebruikt en vies weer in de tas gedaan! + wat dekjes!
Kijk wel hoe mooi jij het terug krijgt! hahaha!
al afspraak bij de zadelmaker gemaakt?
. Moet enkel nog afspraakje maken met de bank zodat ik de centjes kan overschrijven en dan kan ik over paar weekjes hopelijk ook foto's gaan spammen :p (Eigenaar en ik hebben het beide nogal druk, dus kan dat er nog wat tijd overheen gaat).
Dat lijkt me zo mooi he....