pacokuzies schreef:ik zoek gewoon een stelleteje leuke namen.![]()
![]()
Engels,Mythologie etc.?
Voorkeursletters?
Merrie/hengst?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Twilight1 schreef:Ik heb echt jullie hulp nodig!
Mijn paard heet Dios in zijn stamboekpapieren.
Maar ik houd van sportnamen dus wil een sportnaam voor hem hebben.
Hij is zwart met een hartje op zijn hoofd.
Dios betekend God in het spaans/grieks.
Er zou iets met twilight in mogen maar aangezien dat in het spaans geen mooie naam is hield het bij mij op.
Ik wil dus dat het begint met Dios
oja ik houd van chique
Casca schreef:Hebben jullie misschien nog goede ideeën voor een merrie met een D.? Ze heet op papier Dieni en op stal heb ik haar maar gedoopt tot Dientje, maar ik zou wel graag een andere naam vinden voor haar! Ben al een paar weken aan het rondsnuffelen naar een nieuwe naam. De paardennamensites gaat mn hoofd van duizelen, zo veel namen...
Het is een mooie sierlijke zwarte KWPN merrie..
Ik vond Dutch Design en Dutch Diva wel heel leuk, maar dan is Design weer zo gezocht en diva weer wat afgezaagdEn al vele andere namen waarvan ik denk mwa...
Misschien kunnen jullie me helpen?
silber_k schreef:Ik zoek nog een nieuwe naam voor Dario, het moet wel met de D zijn.
Hij is 1,68 en 3jaar, stoer, sterk en erg werklustig. Normaal is hij heel donkerbruin, maar op deze foto niet echt.
silber_k schreef:Ik zoek nog een nieuwe naam voor Dario, het moet wel met de D zijn. Breng hem uit in de dressuur.
Hij is 1,68 en 3jaar, stoer, sterk en erg werklustig. Normaal is hij heel donkerbruin, maar op deze foto niet echt.
covergirl schreef:Het wordt verlieverlee weer tijd voor namen met een H, Kwpn gefokt dus.
Wie heeft goede ideeën?
Ik hou van bijzondere namen die niet iedereen heeft, maar moet wel uit te spreken zijn.
Vind Italiaans, Frans of Spaans altijd extra chique.