Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daisies schreef:Het scheelt misschien 250 in aanschaf, je moet ook 2 keer zo snel weer nieuwe aanschaffen
Jetske_ schreef:Lipica's zouden echt top zijn, als die wachttjd niet zo lang was. Dat heeft mij toen met die lichtblauwe laarzen ook tegengehouden. Daarom heb ik ze bij Derby besteld. (die had ik in 3 weken).
Ik heb zelf wel een (tweedehands) paar Lipica's (bruin, polo model). Het zijn wel superfijne laarzen. Maar die wachttijd houdt mij (voorlopig) echt tegen om een nieuw paar aan te laten meten.
Gelukkig heb ik ook zat laarzen momenteel ...
Edit; dit zijn mijn lipica's btw. Ze zouden voor het mooie wel wat hoger mogen, maar ik gebruik deze toch enkel voor training. dan heb ik mooi alles in het bruin en hou ik mijn andere bruine mooi voor de wedstrijden.
Daisies schreef:Nou, wij zijn ontzettend zuinig op onze laarzen, maar als ik de kwaliteit vergelijk met de Niro boots is deze véle male hoger. Want bij dagelijks gebruik, meerdere paarden per dag, is onze ervaring dat Lipica dat niet houdt. En kort door de bocht misschien, maar wel mijn ervaring.
Daisies schreef:Het scheelt misschien 250 in aanschaf, je moet ook 2 keer zo snel weer nieuwe aanschaffen
Don_Zhivago schreef:Heb ook Lipica (grijs)
Nu ruim 1,5 jaar en zien er prima uit!
Op wat krasjes van de bakrand na dan.
Elke dag haal ik er een vochtig doekje over heen.
Het is ook de manier hoe je er mee om gaat denk ik.
MelanieB schreef:
Petrie coventry's, precies deze ga ik volgende week halen
Zijn mooi smal (heb kuitmaat 35/36 en voetmaat 40 en lang been) en mooi hoog dus ze zaten super!
Zijn niet heel bijzonder, maar wel mooi
Ik had eerst derby's In de hand: bruin met lak neusje en lak bovenstukje bij rits, was ook wel mooi,