Kelly_Horse schreef:Mijn aanstaande pony heet Lordino, maar dat vind ik best langWat zouden jullie daarvan maken'? Ik dacht zelf aan Dino
Lord Charming

Haha, Lord, Lor, Dien, No'tje of Dino idd
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelly_Horse schreef:Mijn aanstaande pony heet Lordino, maar dat vind ik best langWat zouden jullie daarvan maken'? Ik dacht zelf aan Dino
x_Lauraaa schreef:Heee.(LL)
ik zoek namen voor een veulen.
zowel voor een merrie als voor een hengst.
het moet beginnen met de E.
het moeten goed uitspreekbare/niet zulke hele lange namen zyn.
kussxx.(K)
XClairetje schreef:zelfde als hierboven, alleen dan voor een ruinOok met een U
Robinloverke schreef:bij men lesgevers krijgen alle paarden een dranknaam en de pony's edelstenenvind het echt zo gaaf
zo hebben we al:
Amaretto VDH
Aqua VDH
Baileys VDH
Bathida VDH
Bacardi VDH
Cointreau VDH
Curaçua VDH
Chardonnay VDH
Cuba Libre VDH
Delirium VDH
DiSaronno VDH
Gin tonic VDH
Gin Ginni VDH
Ice Cube VDH
Iquana VDH (zaterdag geboren, en mama gestorven)
de pony's
Juweel VDH
Lalique VDH
Marcoux VDH
hoop dat ik niemand ben vergeten( VDH = Van Den Haagakkers)
Mizora schreef:Easy, Equal, Enorm
Si_monee schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een nederlandse naam voor een new forest merrie veulen.
Maar er moet iets van de naam: lola in terug komen. Omdat de eigenaar dit leuk vind als herinnering aan iets
Ik had al:
Luna
Maar ik vind het vreselijk moeilijjk!
Renee91 schreef:Hier even een aanvraagje: Gister heb ik een gelderse merrie gekocht en ben opzoek naar een leuke naam met de ''A".
Het is een pittige stoere dame, ik ben dan ook opzoek naar een stoere (engelse/franse/hollandse) naam met misschien wel een betekenis.
Ze is eigenlijk mijn vervanger van mijn inmiddels één jaar geleden overleden 4-jarige ruin. Misschien dat ik daarmee wat kan combineren, zat zelf met 'A new start' maar heb daar niet echt een roepnaam bij.
Alvast bedankt en brand los!