oke leuk zeg wow wat heb je veel spullen gekocht ik ga zo na school (zit nu op school ) ik ga maar weer ik laat vanavond wel weten wat ik mee heb genomen
Hier hadden ze maar een paar broeken binnen gekregen Waren om 10 uur al op, maar die gast heeft m'n telefoon nr opgeschreven dat als iemand een broek terugbrengt ik gebeld wordt
Ik heb die broek sinds vorig jaar.. (mijn tante had hem toen voor me gekocht ) En het is wel een prima broek, hij zakt bij mij wel een beetje af, dat is wel vervelend.. Maar hij doet het nog prima!
Ik ben vandaag bij de lidl geweest voor het mes. en ik kom terug met: 2 halsters, mes en 3 sets bandages. De shabrakjes vong ik ook mooi allen mijn paard wordt bijna niet meer ohz gereden dus ik heb er niets aan. en de zweetdeken heb ik nog.
ik was al uur na openingstijd daar maar hadden net als vorig jaar bijna niks. Alleen heel; veel messen en longeerlijnen. 3 paar bandages, 2 halsters en 3 keer transport beschermers. Hier 2 paar ( 1 van aaronyve) van gekocht. Viel me verder wel weer tegen, ligt er echt aan in welke winkel je komt.
vond idd het witte dekje met burberry ook leuk (heb de zwarte) alleen ik geloof een bokker had hem net voor mij toen ik ging kijken maar ik moet echt stoppen met kopen gewoon is niet meer normaal ik heb verder alles laten liggen omdat je een zomerdeken en fleece ook voor hetzelfde geld in de winkel kan kopen.. heeft iemand foto's al op je paard van jullie spullen ik ga ze morgen passen