Hij vindt het ontspannend. Staat te kauwen en weg te duizelen. Gelukkig.

Álles wat hij nodig heeft, krijgt hij. Ongeacht hoeveel tijd, geld en anderen dingen het zal kosten. Mét of zonder donaties. Iedereen die WIL helpen, MAG helpen. Wie niet, die niet.
Dan, voor de laatste keer: RIJDEN IS GEEN MUST. Het is leuk als het KAN, anders zijn er genoeg anderen dingen die we samen kunnen doen. Dus aan iedereen: oordeel niet zo snel, ben er absoluut wel klaar mee! Jullie(sommige) denken alles beter te weten... Ik had het wel eens willen meemaken. Er zijn al genoeg mensen die de anderen kant op hebben gekeken, hij was al door veel mensen gespot en niemand die hem heeft meegenomen of de Politie heeft gebeld. Ik heb wel actie ondernomen en wat wij verder, samen doen, is aan ons. Misschien even bij het feit blijven dat er GEEN EIGENAAR is die zijn/haar verantwoordelijkheid neemt, nog steeds niet! Dat is FOUT. Het is niet fout dat iemand anders alle zorgen draagt en ook het plezier met hem opzoekt waar het kan.
Realistisch blijven is prima, dat doe ik ook. Maar snauwen, beterweten en oordelen is toch nergens voor nodig? Als jullie echt iets willen betekenen voor paarden die het slecht hebben, dan ben je bij ons op het verkeerde adres.

Dan wist ik absoluut dat een paard vinden en daar vervolgens voor "opdraaien", geld ging kosten. Maar nogmaals (val in herhaling) je bent er niet op voorbereid. Normaliter wél, als je een paard koopt. Ik ben geen arme stakker die het überhaupt niet kan dragen, dan had ik hem allang naar een opvang gedaan. Máár, met alle bijkomende omstandigheden & de timing, zeg maar, zou het fijn zijn als mensen me momenteel willen helpen. Gelukkig zijn die mensen er ook.

Ik zit mezelf wederom te verantwoorden, ik kap daar bij deze mee. Ghehe.
Tot de volgende update! Fijne avond.