Iletam, ik mag de trailer lenen van de staleigenaresse (die tevens mijn instructrice en huisbaas is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Jij ook alweer verhuizen Galeobdolon? Wij ook alweer.. we zijn begin maart verhuisd en afgelopen dinsdag helaas voor de tweede keer in 10 weken tijd. Latino begint nu pas heeeeeel langzaam een beetje te wennen en rustig te worden. Heb helaas een clinic en fotoshoot af moeten zeggen maar dit moest gewoon.
Helaas ga ik morgen een week op vakantie, dat vind ik wel echt een ruk timing maar goed, ik heb super lieve stalgenoten en Latino hoeft in principe de eerste maand toch niets, behalve dan wennen.
@Britt wat doe jij toch leuke dingen, heerlijk zo samen genieten!
Galeobdolon schreef:Ze is echt een zielig kipje zo. Morgen komen er nieuwe hoefschoenen met demping die ze ook 24/7 om kan houden en volgende week de osteopaat. Ik hoop snel vooruitgang te zien want ze is nu zo dof en mager dat als je mij zou vertellen dat ze net van een zwaar verwaarloosde situatie zou komen ik dat direct geloof. Toch gaat er alweer 2,5 jaar aan liefde, voedingsconsulenten, dierenartsen, zorgen en heel veel geld en tijd in zitten![]()