Stond ook echt verbaasd, had het niet verwacht, maar ik ben niet zo snel onder de indruk.
Voelde voor mij trouwens heel vreemd om van André te horen dat hij nog maar wrinig hengsten had meegemaakt die zoveel hengst waren als Cashmiro op deze leeftijd. Vooral als hij daarna als een mak lammetje mij achtervolgd in de paddock en steeds komt opzoeken.
Blijf ervan overtuigd dat als die ballen eraf zijn hij wel inbindt.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 09-04-20 21:26
fokfanaat schreef:
bontje lijkt wel wat gevulde sprongen te hebben, of kijkt dat maar zo
Ze stond een paar weken geleden met flinke mok, ik heb haar helaas een tijdje niet gezien, maar lijkt idd zo van de foto wel
Zo die cas heeft een flinke jas uitgedaan, jeetje
Kelan
Geplaatst: 10-04-20 07:48
Nou he die Cas, zelfs zn vriendje moet wijken voor zn hormonen Wel superfijn dat ze binnenkort dat gecastreerd gaan worden. En dan wordt Cas vast ook wel weer rustiger naar andere paarden.
En Nijn en Noortje dus heerlijk pittige merries
Madam Mikmak wordt dinsdag dan ook gekeurd. En ik twijfel een beetje wat ik zal doen: meteen meenemen? (in het kader van, dan heeft ze vast een roesje, dus mooi mak op de trailer). Of juist niet meenemen en later een keer terugkomen (met de gedachte: wat als tijdens dat ritje het roesje uitwerkt, en ze dan juist in paniek raakt?)
Ik heb daar totaal geen ervaring mee Kelan. Wat vindt André er van? Om meteen mee te nemen als er nog iets roesje in zit?
Kelan
Geplaatst: 10-04-20 09:08
Ik heb het Andre nog niet gevraagd, dat zal ik inderdaad ook nog even doen.
Silly1972
Geplaatst: 10-04-20 09:22
Ik denk dat ik die van mij ook met een licht roesje moet gaan vervoeren, of de castratie moet hem echt een stuk rustiger maken. Want nu zou zelfs André hem niet durven vervoeren. Schrok echt wel een beetje toen hij dat zei. Bij mij is hij altijd zo rustig en braaf, dus tja we gaan het zien
Waarschijnlijk dinsdag al haha
Ben wel van plan om elke week er heen te gaan na de castratie, dan kan ik mooi vast wat grondwerk in de paddock doen.