Wintercollecties 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anneloes___M

Re: Wintercollecties 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:25

Dit stond achterop de ros;
Afbeelding

Bij divoza stonden ook al wat artikelen zoals dekjes. :)

Equilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:43

Die jeans rijbroek van HH is echt mooi!

Weet er iemand wanneer de zomercollecties uitkomen? Van Eskadron was het maart, begin april had ik gehoord, maar van Anky, HH, BR, ... Heeft iemand daar een idee van? :)

Anneloes___M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:46

Hh is begin maart dat ik weet ;)

Equilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:53

Kan ik daar al naar beginnen uitkijken *\o/*
De rest zal niet veel vroeger zijn zeker? :D

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:28

Die koraal kleur van HH is wel mooi :) Ik ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen :)

Ik heb net even mijn nieuwe iceblue vest en shirt en mauve shirt op de foto gezet bij mijn dekjes.
De mauve past perfect!
Afbeelding

Het vest en shirt zijn beide niet 100% dezelfde kleur als het dekje maar in het echt scheelt het echt niet veel :D
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:36

Aangezien ik 9 vd 10 keer uit school gelijk naar stal ga heb ik het maar opgegeven om mijn kleding te laten matchen bij mn setjes, dan moet ik zoveel meesjouwen in de trein naar school :')
Dus 9 vd 10 keer rij ik ook in wat ik aanheb, wt betekend dat ik perfect gestyled ben, dat paard perfect gestyled is, en dat alleen het geheel dus iets minder perfect gestyled is :')
Maar ik vind het wel erg leuk altijd, en de roze is idd echt exact dezelfde kleur! :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-15 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:36

Super leuk!! :D

Equilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:54

Zelf ben ik ook vaak niet assorti met mijn paard. Veel te moeite :') Al ziet het er natuurlijk wel heel leuk uit. Als iemand foto's komt nemen probeer ik wel soms assorti te zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:12

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:20

Anoniem schreef:
jaa met foto's ik ook wel :D
daar kan ik zelfs in overdrijven, mijn pony had roze manen :D
http://i62.tinypic.com/k3xe20.jpg

Geweldig!! Het lijkt wel een real life foto uit dat oude computer spel, Barbie en de verdwenen paarden ofzo?? Echt geweldig!! _/-\o_

Ik ben niet zo van de setjes, met name in de winter draag ik niet altijd de meest geschikte kleding :') Heb ook niet zo'n breed dekjesassortiment. Ik heb deze: Afbeelding
En een kobaltblauwe QHP.

Maar mijn rijbroeken zijn niet allemaal even handig :') Een felblauwe PK, een roestkleurige Anky (past mooi bij de BR) en dus een jeansrijbroek van HH.
Die laatste past gelukkig overal wel bij.

Maar ik moet denk ik gewoon over naar jeansrijbroeken, dat combineert zo veel makkelijker.

Straks eerst maar even de grote kostenpost auto te boven komen... ;(

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:23

Wel een mooi dekje. Je laarzen trouwens ook, wat voor zijn dat? Zijn ze echt zo rood of is dat de foto?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:24

Ik heb altijd neutrale rijbroeken inderdaad, lekker makkelijk omdat het overal bijpast! :)
Jeans, navy, donkerbruin etc.

Vind je laarzen waanzinnig <3

Ik heb net 2 bekeuringen binnen gekregen (trajectcontrole -O- ) dus helaas nog even wachten met de nieuwe dingen die ik wou kopen |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:29

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:30

Nies_ schreef:
Wel een mooi dekje. Je laarzen trouwens ook, wat voor zijn dat? Zijn ze echt zo rood of is dat de foto?

Is een foto van internet hoor :')
Had ik maar zulke mooie laarzen! _/-\o_

Ik heb gewone zwarte Petries, die meestal vol zand zitten. En ook geen vos, maar een zwarte :')

Binnenkort weer op wedstrijd en daarvoor koop ik nieuwe lakleren Derby's. Wilde eerder voor Petrie gaan, maar dat werd me toch te duur. Ik probeer een beetje pricewise te leven nu :')

Equilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:32

Hahaha, _Dreamer, lijkt inderdaad een beetje op dat spel. Ziet er wel heel stoer uit! Met wat heb je dat gedaan?

Mijn broeken zijn ook vrij neutraal, bruin, zwart en beige. Wil ook wel een rode en een lichtblauwe, vind ik ook zo mooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:34

Janine1990 schreef:
foto van internet hoor :')

_O-
Ik heb de lak laarzen van Mondini besteld! Gister waren ze binnen, zooo mooi <3
Helaas een klein scheurtje in het lak van een vd laarzen, zaten ook een beetje beroerd in de doos, dus even teruggestuurd en om nieuwe gevraagd :)
Dure laarzen ben ik echt niet waard, daar ken ik mezelf te goed voor. Net als hele dure peesjes :')

D'r manen heb ik met van dei carnavalsspuitbussen gespoten! http://i57.tinypic.com/ojmn9h.jpg
Ja, merrie stond gewoon op rust en liet alles maar over zich heenkomen _O-
d'r staart was er vrij snel uit na 1x wassen, d'r manen was het toen alleen te koud voor, totdat ik een appje van een stalgenoot kreeg, ze had [naam] in de paddock gezet en het begon te regenen, hele nek was roze want alles leip uit :') _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-15 12:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:37

Shariie schreef:
Hahaha, _Dreamer, lijkt inderdaad een beetje op dat spel. Ziet er wel heel stoer uit! Met wat heb je dat gedaan?

Mijn broeken zijn ook vrij neutraal, bruin, zwart en beige. Wil ook wel een rode en een lichtblauwe, vind ik ook zo mooi <3

Ik heb wel een lichtblauwe voor je in de aanbieding! :P

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=556ACE5A

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:39

Anoniem schreef:
_O-
Ik heb de lak laarzen van Mondini besteld! Gister waren ze binnen, zooo mooi <3
Helaas een klein scheurtje in het lak van een vd laarzen, zaten ook een beetje beroerd in de doos, dus even teruggestuurd en om nieuwe gevraagd :)
Dure laarzen ben ik echt niet waard, daar ken ik mezelf te goed voor. Net als hele dure peesjes :')

D'r manen heb ik met van dei carnavalsspuitbussen gespoten! http://i57.tinypic.com/ojmn9h.jpg
Ja, merrie stond gewoon op rust en liet alles maar over zich heenkomen _O-
d'r staart was er vrij snel uit na 1x wassen, d'r manen was het toen alleen te koud voor, totdat ik een appje van een stalgenoot kreeg, ze had ET in de paddock gezet en het begon te regenen, hele nek was roze want alles leip uit :') _O-

Echt, als ik normale maten had, had ik allang die mondoni laarzen besteld...
Met name ook die bruinen...
Maar helaas... :(

Divoza doet gelukkig niet moeilijk over ruilen! Had in september een supergaaf jasje van La Valencio gekocht, was er een stiksel kapot. Heen gegaan, ingeleverd. En kreeg een nieuw jasje toegestuurd, omdat hij niet meer op voorraad was in Leek. Het was donderdag... "Nou, ik denk dat zaterdag wel heeel snel is, je kan beter rekenen op maandag."
Zaterdag *dingdong* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:42

Jaaa precies! Ik baal wel een beetje, zondag hebben we wedstrijd.. Ik helemaal blij dat ze optijd waren, maar helaas :')

Mondoni pas ik eigenlijk 39S net niet helemaal precies, ze zijn ietsje te ruim en ietsje te hoog. Klein zooltje erin en het laatste is opgelost. En ruim alleen rondom mn kuit iets, de onderkant en bovenste rand zit prima dus ik het er geen last van, en vind het eigenlijk wel lekker dat ze niet zo heel erg strak zitten :P

Wat is er zaterdag oaw? :o

EDIT: Mijn laarzen nu zij trouwens ook van mondoni, ik vind het een fijn en prima merk :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-15 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Equilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:42

Die is mooi Janine <3 Wat jammer dat ik maar korte pootjes heb, anders had ik zo een bod gedaan :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:49

Anoniem schreef:
Jaaa precies! Ik baal wel een beetje, zondag hebben we wedstrijd.. Ik helemaal blij dat ze optijd waren, maar helaas :')

Mondoni pas ik eigenlijk 39S net niet helemaal precies, ze zijn ietsje te ruim en ietsje te hoog. Klein zooltje erin en het laatste is opgelost. En ruim alleen rondom mn kuit iets, de onderkant en bovenste rand zit prima dus ik het er geen last van, en vind het eigenlijk wel lekker dat ze niet zo heel erg strak zitten :P

Wat is er zaterdag oaw? :o

EDIT: Mijn laarzen nu zij trouwens ook van mondoni, ik vind het een fijn en prima merk :D

Te hoog... alles wat te hoog en te lang is bij mij vind ik geweldig _O-

Hopelijk zijn je laarzen alsnog op tijd!! Zou wel super zijn! Heb zelf ook Mondoni's gehad, de fields geloof ik. Zagen er na anderhalf jaar nog prima uit hoor! Alleen waren de ritsen stuk en kreeg ik toen mijn Petries. Sindsdien nooit meer naar omgekeken. :o

Zaterdags ging de deurbel en kwamen ze mijn ruiljasje brengen :P Dus ik had gewoon vet geluk!

Shariie schreef:
Die is mooi Janine <3 Wat jammer dat ik maar korte pootjes heb, anders had ik zo een bod gedaan :D

De korte pootjes zijn niet zo zeer het probleem denk ik, maar de broek is super veel te wijd. :') Bijna een zwangerschapsrijbroek :') En het kunstleren zitvlak gaat pillen... :\ Wat ik met de HH rijbroek nooit heb gehad! Eurostar overigens ook niet. En de Anky ook niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:51

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-15 12:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:52

Anoniem schreef:
Nou janine, ik heb ook behoorlijk lange benen, zou je toch is naar die mondoni's moeten kijken :P

Ik heb net te dikke kuiten voor de hoge lengtemaat. Kuitmaat 41... Dus maximale hoogte was voor mij 49... Mijn Petries zijn 50 of 51... Nouja, zie foto :') Duidelijk te laag :P

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:53

Janine1990 schreef:
Nies_ schreef:

Is een foto van internet hoor :')

Ik heb gewone zwarte Petries, die meestal vol zand zitten. En ook geen vos, maar een zwarte :')

Binnenkort weer op wedstrijd en daarvoor koop ik nieuwe lakleren Derby's. Wilde eerder voor Petrie gaan, maar dat werd me toch te duur. Ik probeer een beetje pricewise te leven nu :')

Oh :')

Mijn meeste laarzen zijn van Lipica, vind dat de fijnste :j Heb ook croco lakkers van Horka en die bevallen eigenlijk ook wel goed! Helaas pas ik ze niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:54

_O-