Bij divoza stonden ook al wat artikelen zoals dekjes.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:jaa met foto's ik ook wel
daar kan ik zelfs in overdrijven, mijn pony had roze manen
http://i62.tinypic.com/k3xe20.jpg
Nies_ schreef:Wel een mooi dekje. Je laarzen trouwens ook, wat voor zijn dat? Zijn ze echt zo rood of is dat de foto?
Janine1990 schreef:foto van internet hoor![]()
Had ik maar zulke mooie laarzen!
Shariie schreef:Hahaha, _Dreamer, lijkt inderdaad een beetje op dat spel. Ziet er wel heel stoer uit! Met wat heb je dat gedaan?
Mijn broeken zijn ook vrij neutraal, bruin, zwart en beige. Wil ook wel een rode en een lichtblauwe, vind ik ook zo mooi
Anoniem schreef:
Ik heb de lak laarzen van Mondini besteld! Gister waren ze binnen, zooo mooi
Helaas een klein scheurtje in het lak van een vd laarzen, zaten ook een beetje beroerd in de doos, dus even teruggestuurd en om nieuwe gevraagd
Dure laarzen ben ik echt niet waard, daar ken ik mezelf te goed voor. Net als hele dure peesjes
D'r manen heb ik met van dei carnavalsspuitbussen gespoten! http://i57.tinypic.com/ojmn9h.jpg
Ja, merrie stond gewoon op rust en liet alles maar over zich heenkomen
d'r staart was er vrij snel uit na 1x wassen, d'r manen was het toen alleen te koud voor, totdat ik een appje van een stalgenoot kreeg, ze had ET in de paddock gezet en het begon te regenen, hele nek was roze want alles leip uit![]()
Anoniem schreef:Jaaa precies! Ik baal wel een beetje, zondag hebben we wedstrijd.. Ik helemaal blij dat ze optijd waren, maar helaas
Mondoni pas ik eigenlijk 39S net niet helemaal precies, ze zijn ietsje te ruim en ietsje te hoog. Klein zooltje erin en het laatste is opgelost. En ruim alleen rondom mn kuit iets, de onderkant en bovenste rand zit prima dus ik het er geen last van, en vind het eigenlijk wel lekker dat ze niet zo heel erg strak zitten
Wat is er zaterdag oaw?
EDIT: Mijn laarzen nu zij trouwens ook van mondoni, ik vind het een fijn en prima merk
Shariie schreef:Die is mooi JanineWat jammer dat ik maar korte pootjes heb, anders had ik zo een bod gedaan
Janine1990 schreef:Nies_ schreef:Wel een mooi dekje. Je laarzen trouwens ook, wat voor zijn dat? Zijn ze echt zo rood of is dat de foto?
Is een foto van internet hoor![]()
Had ik maar zulke mooie laarzen!![]()
Ik heb gewone zwarte Petries, die meestal vol zand zitten. En ook geen vos, maar een zwarte![]()
Binnenkort weer op wedstrijd en daarvoor koop ik nieuwe lakleren Derby's. Wilde eerder voor Petrie gaan, maar dat werd me toch te duur. Ik probeer een beetje pricewise te leven nu