Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoekiej schreef:...
Vorstin zou idd een goed leerpaard zijn voor iemand die bijvoorbeeld net van de manege afkomt, maar ook voor iemand die zelf wel al verder is. De M2 is zeker niet het eindpunt, Z2 moet er zeker ook wel inzitten. Ze kan heel fijn lopen. ...

Kimberley_ schreef:Wreck? Stop potjandriedubbeltjes is met twijfelen. Wat moet Afke nog meer doen om je te overtuigen????
De knoop doorhakken, want dat kost Wreck moeite.
Ik zal Afke leren om een bijl te hanteren
Marye78 schreef:bertine37 schreef:Gefeliciteerd met de goedkeuring.![]()
Spannend. die van mij gaat maandag.
Mag ik je dus maandag pas feliciteren toch?![]()
Grappig hoor, allebei rond dezelfde tijd paardeneigenaar worden...!![]()
Van het weekend weer buitengereden met mijn beertje... en hij was braaf! Ook toen de kudde even aan de sjees ging in de wei, bleef hij gewoon compleet relaxt staan kijken... haha.
Wie weet, over een jaartje eens samen een ritje maken?
bertine37 schreef:voor degene die twijfelen.... niet doen !!!
Kies voor dat paard waar je met de volle 100% van je hart ja ! tegen zegt !
Het gevoel van: Die wil ik ! en ik wil hem snel kopen voordat iemand hem wegkaapt.
Ik wil zo graag volgend weekend nog een keer kijken!
Snoekiej schreef:Met dank aan Marion (en de rest van de bokkers die hier tips hebben gegeven), denk ik dat ik een stuk betere advertentie heb staan, die Vorstin veel meer waarde aandoet
http://www.bokt.nl/markt/ad/4369/10-jar ... erpaard-m2
)
maar dat komt vanzelf goed!!Snoekiej schreef:Met dank aan Marion (en de rest van de bokkers die hier tips hebben gegeven), denk ik dat ik een stuk betere advertentie heb staan, die Vorstin veel meer waarde aandoet
http://www.bokt.nl/markt/ad/4369/10-jar ... erpaard-m2

). 3,5 jarige merrie. Is een paar weken niet op gereden, vandaag voor het eerst weer erop gezeten. Was opstappen en wegrijden! Leuke merrie, precies mijn maat. Moet nog wel groeien aan de voorkant.

?