Aparte Laarzen #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x_Elise

Re: Aparte Laarzen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:21

De athene zijn goedkoper dan de coventry's toch?
Wil namelijk nieuwe zwarte laarzen dan kunnen mijn lipica's de vuilnisbak in :=

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:23

ik heb zelf de conventry's besteld..

375 euro voor de laarzen + 20 euro aan maatwerk. Ik heb ze in het cognac besteld dus denk dat er ook nog kosten aan vast zitten voor de kleur maar daar heb ik nog niet eens om gevraagd :o

de prijs van de athene weet ik niet. Ik zelf vond de conventry's prettiger zitten dan de athene, maar dat is ieder voor zich denk ik :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:25

Ik heb ze in 't donkerbruin besteld, gewoon de standaardkleur :)
Ik ben trouwens niet gebonden aan bepaalde kleuren in mijn kleding op wedstrijd. Ook al rijd ik met een pimpelpaarse broek en een slobbertrui. Dat maakt 't trouwens niet makkelijker :')

Ik heb de Athenes trouwens niet gepast. Het word dus éen grote verrassing :P Ze hadden geen paar wat in de buurt van mijn kuitmaat kwam. De voet zat trouwens erg fijn.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:26

Ik heb vorig jaar 450€ betaald voor mijn cognac coventry's omdat ik dubbel maatwerk heb helaas.
Wil nu nieuwe wedstrijdlaarzen dus heb ze niet vaak aan en daarom niet te veel betalen.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:39

@Anne: dan ontzettend veel suces ik hoop voor je dat ze goed zitten :D

@X_elise: oei dat is wel wat meer, maar oke ik had echt pech haha. Ze hadden mijn voet en kuitmaat in standaart maat alleen de hoogte niet ! Het scheelde 1 cm of ik had ze meteen mee kunnen nemen... nu moet ik nog 7 weken wachten :(

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:41

Da's balen he... Mijn kuitmaat en hoogtemaat hadden ze, alleen dat was mijn voetmaat niet. Ze hadden ook laarzen in mijn hoogtemaat en voetmaat, maar dat was mijn kuitmaat niet. Dus ook ik, gezegend met kleine voeten en forse kuiten mag nu ook nog ongeveer 7 weken wachten.. ;(

Ik heb ze trouwens wel aangehad hoor, alleen niet in precies mijn maat :P Ze zaten prima :j

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:44

Ow zo, nou dan weet je in ieder geval de kwaliteit enz. Ik kan echt niet meer wachten, want mijn eigen laarzen heb ik al 4 jaar, ze waren maar 80 euro en ik heb ze zo ver opgelopen dat ze bijna uit elkaar vallen !!

Bruin is idd ook een erg sjieke kleur, en voor wedstrijd zou ik gewoon een witte broek, eventueel een bruin jasje. En als het in je budget zit een bruine cap. Heb je zwart tuig ?

Ik zelf vind de combinatie zwart tuig en bruine laarzen niet storen. ik zelf heb ook alles zwart, ook een zwarte cap, en heb cognac kleurige laarzen. Omdat ik geen wedstrijden rijd zijn het gewoon trainingslaarzen :)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:52

Ik ben benieuwd wanneer mijn laarzen klaar zijn, maar eigenlijk nog meer hoe ze eruit zien.
Ik zou niet raar opkijken als ik hele andere laarzen krijg dan ik besteld heb...

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:08

wat voor een heb je besteld ?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:38

Ik heb een bruin/zwart zadel :P De Wrongen en zit zijn donkerbruin en de rest (de kussens en rest van de zweetbladen) zijn zwart. Dus het is lastig..!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:49

Ik zag hier net op de boktmarkt Donkerblauwe cavallo's voorbij komen, zóo gaaf! :j
Wil al heel lang donkerblauwe laarzen en ze zijn ook nog is in mijn maten maar 2 uur heen en 2uur terug rijden om te passen vind ik een béétje overdreven. Nu dus dilemma :')

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:00

@Anne: ik zou dat juist super vet vinden. Nu kan je het juist super combineren. Ik zelf zou het dan sjiek vinden voor een mooi zwart hoofdstel, en je zadel, dan een bruine cap, jasje en laarzen.

@Capriootje : de petries die ik besteld heb heb je ook in het donkerblauw vond ze zo vet !!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:19

Mijn bruine de niro's komen morgen of donderdag binnen! :D Levertijd was 7 weken en daar zat ik maandag op. Heb toen de ruitersportzaak dus even gebeld of die al nieuws had. Toen zei die donderdag of vrijdag binnen. Belde die nu vanmorgen met de mededeling dat hij Italie had gebeld en dat ze nu morgen of donderdag er zijn! Ik wil ze zondag aan met de zitcompetitie!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:21

Ik heb even een korte vraag tussendoor en kwam erop de site van cavallo niet echt uit.

Weten jullie toevallig of Cavallo ook zwarte laklaarzen in het assortiment heeft? En zo ja welke modellen of kunnen ze allemaal in zwarte lak uitvoering?
Ik heb zelf gewone zwarte laarzen van cavallo en ben daar heel erg tevreden over. Voor wedstrijd zou ik op den duur graag zwarte laklaarzen willen, het liefste van cavallo, vandaar mijn vraag.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:26

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:09

Ik weet niet of jullie dit aparte laarzen vinden:

http://ruitersportgierman.nl/nl/webshop ... onkerbruin

Maar hier voor ga ik zo naar de winkel:P Ik twijfel wel een beetje. Ik heb zwart tuig. Maar ik zou graag deze cap er bij nemen, in het bruin.
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... shelm.html

Ik twijfel echt, het zou voor mij puur een training laars worden. Iemand ervaring met dit merk, of deze laars? ik vind ze zo geweldig, zou er bijna een bruin dekje met swarovski er bij halen, maar dat word too much haha

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:18

Ik heb wel een paar derby laarzen (model style) echt hele fijne laarzen, hoef je inderdaad niet in te lopen en zitten echt super! Ik vind het swarovski op de laars niet echt wat maar verder heel mooi, ook die lakaccenten! (maar ik ben niet zo van de bling-bling dus dat is ook heel persoonlijk ;) )

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:18

Heb dezelfde laarzen en vrijwel alles zelfde, alleen een halve kap. Ik vind het fijne laarzen :j gaan goed lang mee :j

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 17:43

ladyisabelle schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XRWWVBLU-D.jpg

Deze heb ik besteld maar dan met witte stiksel.
Alleen nu vraag ik mij af of de laarzen die ik besteld heb een donkerdere kleur nubuck worden.
Tenminste, op de site van petrie lijkt ook nog een donkerbruine nubuck te zijn.
http://www.petrie.nl/fotoalbum/gallerie ... 205813.jpg
Deze lijken mij nmlk donkerder?

in de winkel in het boekje leek de petrie cognac ook donkerder te zijn en toen ik ze in het echt zag waren ze veel lichter! dus je hebt een kans dat je ze gewoon krijgt zoals je ze besteld hebt!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:25

Roxxiejj schreef:
Heb dezelfde laarzen en vrijwel alles zelfde, alleen een halve kap. Ik vind het fijne laarzen :j gaan goed lang mee :j

Rijd je er veel mee?
Wat een drama, ik heb te dikke kuiten :P Wilde eigelijk voor een meer dressuurlaars gaan omdat die in de enkel wat dikker zijn, waardoor me kuiten niet zo opvielen. Maar ik moest en zou deze. Ze hebben me zo gemast, aangepaste maten en ze gaan hem anders uitsnijden, en dat voor 500 :D

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:27

Mocht iemand nog bruine laarzen hebben maat 39/40 kuit 38... pb me.
Zoek mooie aparte laarzen, maar heb het geld niet om ze nieuw te kopen :(

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:33

Hallo,

ik ben opzoek naar een mooie donkerbruine laars die niet al te veel kost, wie kan mij helpen?
of een zwarte laars met een zichtbaar houten hakje? ben deze alleen tegen gekomen in het lak, en lak is niet mijn ding!

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:41

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:55

Nog niet helemaal duidelijk maar heb met divoza 460 afgesproken.
Alleen op de foto is de superior en ik krijg de athene.
De superior is 670 geloof ik.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:34

VeraPopeye schreef:
Roxxiejj schreef:

Rijd je er veel mee?
Wat een drama, ik heb te dikke kuiten :P Wilde eigelijk voor een meer dressuurlaars gaan omdat die in de enkel wat dikker zijn, waardoor me kuiten niet zo opvielen. Maar ik moest en zou deze. Ze hebben me zo gemast, aangepaste maten en ze gaan hem anders uitsnijden, en dat voor 500 :D

Rij er gemiddeld 5 keer per week intensief mee. Heb er ook een tijdje mee stallen gemest, maar vond ik toch echt zonde van de laarzen. Ik onderhou ze eerlijk gezegd echt waardeloos, maar ik heb zelfs nog geen krasje in het lak :) Blijven mooi en makkelijk te onderhouden. En ze lopen als sloffen :j