Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joycebunny schreef:Bedankt Amanda, ze is echt mijn droompaard. qua karakter eigenwijs (en dus eigenlijk niet wat ik zoek) maar toch het paard waar het het meest mee klikt
@ alice13 : jep, had via facebook een man gevonden, maar die heeft ondertussen netjes geantwoord dat hij niet de persoon ik waarnaar ik op zoek ben, jammer! Ben ondertussen aan een ander e-mailadres geraakt, en op een site van een ruiterclub vond ik ook zijn naam terug, dus die heb ik ook even gemaild (én gebeld, maar helaas geen antwoord)
CathCath schreef:Ik verkoop mijn E-pony. 4,5 maand niet gelopen, maar hoe eerlijker je bent des te slechter het beest verkoopt. .
CathCath schreef:, dus als ik dan zeg dat hij door de gehaktmolen heen moet, alleen omdat ik iemand hem niet gun, dan ben ik de dierenbeul .Kan diegene zich in mij verplaatsten>
Als iemand dat kan dan zal het een ander verhaal worden.

Amandaa_ schreef:Evie komt morgen, maar woensdag na de paas komt de zadelpasser.. Dus dan moet ze toch echt even gereden. Verder wil/ga ik het ook lekker rustig aan doen de 1e week dat ze er is. Lekker poetsen, knuffelen en wandelen inderdaad hihi.

Ik ben ook behoorlijk hyper haha!
kunamosity schreef:Dag mensen!
Hier was ik weer even! Houden jullie het wel lief met elkaar? Dit was (en IS) zo'n leuk topic!![]()
Ben op het moment druk met mijn bandje, maar ik kan echt niet wachten tot pasen voorbij is en mijn eerste eigenste paardje komt! PAS OP: fotospam on the way!![]()
Wel zuur is dat ik gelijk moet werken nadat hij op stal is gearriveerd, maar de volgende dag ga ik lekker poetsen.
Gaan jullie gelijk rijden met je nieuwe aanwinst? Ik ga hem een weekje rust gunnen zodat hij wat kan wennen. Ik ga dan denk ik nog niet rijden, maar wel veel poetsen, knuffelen en wandelen. Kan hij ook gelijk de omgeving leren kennen.

al afspraak bij de zadelmaker gemaakt?
Alice13 schreef:@ kuna, wel zorgen dat hij z'n beweging krijgt. DMV longeren e.d. zodat hij niet druk wordt.
Wat minikatje zegt HJ is nooit te beroerd om te helpen, daar dus ook zeker gebruik van makenal afspraak bij de zadelmaker gemaakt?