Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quebelle schreef:De eerste naam die in me opkomt is Diana
Diana is de Romeinse naam voor Artemis,godin van vrijheid,feminisme & het wild.
anouk97x schreef:het is een ruin het is een fjordxfriesxgroninger hij is 9 hij is lief maar een bollie en soms een draakje en het is een donkere valk kleur
Nann__ schreef:Ik ben ook op zoek naar een paarden naam. Ik krijg als alles goed gaat een nieuw paardje en ik wil haar naam veranderen. Het moet met de E beginnen, wil 1 naam want erachter zit nog La Silla. Alvast bedankt.
rebekkaa schreef:Ligt eraan, wil je een makkelijke, lange, engelse, grappige of normale naam?
@kusmariellee en @Nann__
Freekjuhh schreef:wij hebben 3 nieuwe paarden op stal die voorlopig A, B en C heettenweten jullie nog leuke namen?
niet te moeilijk want het is ook voor kleine kinderen.
de e pony's (A en B) en paard (C) komen uit Zweden
B gaan we waarschijnlijk Big Ben noemen, grote stevig gebouwde e-pony maar we zoeken dus nog namen voor de andere paardjes.
melissa256 schreef:Quebelle schreef:De eerste naam die in me opkomt is Diana
Diana is de Romeinse naam voor Artemis,godin van vrijheid,feminisme & het wild.
De naam artemis is in het grieks de godin van de jacht en de vrije natuur. Dit weet ik omdat mijn paard zo heet.
tevens zoek ik nog 2 leuke namen
voor artemis die officieel jelma heet wil ik eigenlijk de letters van haar officiële naam gebruiken de a heb ik dan al dat blijft dan gewoon artemis en het moeten wel woorden zijn die bij elkaar passen natuurlijk. het is een merrie van 20
en voor vito (hij is 6)zoek ik nog een leuke wedstrijdnaam
Freekjuhh schreef:wij hebben 3 nieuwe paarden op stal die voorlopig A, B en C heettenweten jullie nog leuke namen?
niet te moeilijk want het is ook voor kleine kinderen.
de e pony's (A en B) en paard (C) komen uit Zweden
B gaan we waarschijnlijk Big Ben noemen, grote stevig gebouwde e-pony maar we zoeken dus nog namen voor de andere paardjes.
xSiep schreef:Ik ben op zoek naar een (sport)naam voor een KWPN (spring) merrieveulen van 1,5 jaar. Moet beginnen met een F. Liefst een engelse naam.
Wat ik zelf al heb bedacht:
- Fabulous one
- Fancy girl/ Fancy me/ Fancy me
- Fame and Fortune
Iemand suggesties? Haar stamboek naam is om te huilen en deze lieve merrie verdient een mooie naam!