J_C_N schreef:eurostar louise bomber, alleen geeft ie nu een foutmelding met betalen! Ik ben ZO ver gekomen...HEBBEN HEBBEN hadden ze alleen niet meer in M toen ik er eindelijk op was geraakt,zeg nu niet dat jij hem in M hebt!
miszmelissa schreef:komen er bij kinbontjes ook verzendkosten bij ? Ja, maar je moet minimaal voor 40 euro bestellen geloof ik
Ik heb 2 spullentjes in het mandje kunnen doen en werd er daarna afgegooit en probeer nu alweer 10 minuten op de site te komen
Grrrrr K*T OOTEMAN..Kan ik er eindelijk opkomen zijn de dekens er niet meer die ik wil hebben..Ja zo kun je ze wel in de aanbieding doen....
*PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* Word ik er g.v.d niet afgegooid? Daar gaat mijn winkelmand.
Yvonniej schreef:borrie01 schreef:kan ik nog iemand helpen zoeken?Ja kingsland jessica in L was al aan het zoeken wacht nu op pagina 2
Mayflower_ schreef:*PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* *PIEP* Word ik er g.v.d niet afgegooid? Daar gaat mijn winkelmand. Same here
borrie01 schreef:kan ik nog iemand helpen zoeken?Ik zoek peeskappen, van harry's horse, roze, youngstar... Niet op 11,12,13 of 14. En daar waren ze net nog wel...
Nyckle schreef:miszmelissa schreef:komen er bij kinbontjes ook verzendkosten bij ? Ja, maar je moet minimaal voor 40 euro bestellen geloof ik ja dat weet ik, ik heb de burberry al.maarja nu nog wat anders er bij
Miss_Malfoy schreef:borrie01 schreef:kan ik nog iemand helpen zoeken?Ik zoek peeskappen, van harry's horse, roze, youngstar... Niet op 11,12,13 of 14. En daar waren ze net nog wel...die staan op 19