Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cowgirltjuh schreef:Ja, mijn superkoe en struisvogel.. Beide internationaal op springniveau.. En mijn rot eend die anky niet wou verslaan
Dus heb ik hem maar geslaan
Malou_Fenja schreef:ik heb vandaag prongelijk wat bloed van mijn hond geproefd
Helma_Edda schreef:Cowgirltjuh schreef:Ja, mijn superkoe en struisvogel.. Beide internationaal op springniveau.. En mijn rot eend die anky niet wou verslaan
Dus heb ik hem maar geslaan
ach gossie
Helma_Edda schreef:Malou_Fenja schreef:ik heb vandaag prongelijk wat bloed van mijn hond geproefd
getver, vies kind
ladypaard schreef:ieeuuww bah
Malou_Fenja schreef:ladypaard schreef:ieeuuww bah
het ging prongelijk
er lag zo'n druppeltje van iets op de vloer ik dacht ice thee, hadden helma en ik net op. ik lik zo ff mn vinger af smaakt het super erg naar bloed....ik heel mijn mond spoelen. Toen onderzocht ik pepper en toen bloedde ze een heel klein beetje aan haar poot....
Helma_Edda schreef:Malou_Fenja schreef:ik heb vandaag prongelijk wat bloed van mijn hond geproefd
getver, vies kind
ladypaard schreef:zo komen we geen bladzijde verder
Malou_Fenja schreef:ladypaard schreef:ieeuuww bah
het ging prongelijk
er lag zo'n druppeltje van iets op de vloer ik dacht ice thee, hadden helma en ik net op. ik lik zo ff mn vinger af smaakt het super erg naar bloed....ik heel mijn mond spoelen. Toen onderzocht ik pepper en toen bloedde ze een heel klein beetje aan haar poot....
SmeeJ schreef:Hallo
Ik kom gezellig meekletsen