Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayusejuhh schreef:Ik heb al getemd![]()
neveragain schreef:Geesten zijn heel erg sterk, sommige geesten tenminste, die kunnen makkelijk mensen gek maken als ze dat zouden willen dus kunnen ze als ze niet willen dat er dingen uit komen ook echt er wel voor zorgen dat dieren niks zeggen. Bovendien zitten er in die foto's genoeg bewijs maar dat zal ik ook wel weer "zien"
Teuntje111 schreef:Nou, ik vind meer jouw verhaal heel erg sterk, neveragain.....
En stop nou eens met het laten zien van de foto's hier, plaats een link.. En ja, ik heet toevallig Dianne Moerenhout en woon in Alphen aan den Rijn, moet je me pincode nog weten?????
neveragain schreef:Kijk, dat mensen mijn verhaal niet geloven is heel erg jammer maar iets wat vaak genoeg nog voor zal komen maar dat is heel iets anders dan zeggen dat iets niet zo IS.
FRIESELIEN schreef:Teuntje111 schreef:Nou, ik vind meer jouw verhaal heel erg sterk, neveragain.....
En stop nou eens met het laten zien van de foto's hier, plaats een link.. En ja, ik heet toevallig Dianne Moerenhout en woon in Alphen aan den Rijn, moet je me pincode nog weten?????
nee, maar he was gewoon toeval dan, kon ik toch nie weten
neveragain schreef:en waarom niet praten over geesten? Bang voor het onbekende?