Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lana_te schreef:nee geen slacht! want paarden ruiken goed tog? ze ruiken al van meters waar ze heen gaan! zielig maar ok het is nu zo en niemand zal eraan kunnen doen
xKatleentjex schreef:En nog blijven mensen (die zo goed als altijd nooit een slachthuis van dichtbij hebben gezien, laat staan weten hoe het in zijn werk gaat) roepen dat paarden bang zijn van de dood en ze zullen panikeren. (Op 1 persoon na geloof ik wiens paard niet voorbij een slachthuis wilde, maar daar is het natuurlijk ook gissen naar de echte rede).
IKbenEllen schreef:xKatleentjex schreef:En nog blijven mensen (die zo goed als altijd nooit een slachthuis van dichtbij hebben gezien, laat staan weten hoe het in zijn werk gaat) roepen dat paarden bang zijn van de dood en ze zullen panikeren. (Op 1 persoon na geloof ik wiens paard niet voorbij een slachthuis wilde, maar daar is het natuurlijk ook gissen naar de echte rede).
Euh, zijn in 90% van de gevallen kinderen denk ik
chevax schreef:Ik twijfelde erg tussen slacht en spuitje. Toen ik een paar weken geleden plots voor de keuze kwam te staan, heb ik gekozen voor een spuitje in de kliniek. En dat ging rustig, al is het natuurlijk sowieso verschrikkelijk als je paard dood gaat. Maar volgens mij heb ik dit als eens in dit topic gezet
h0rsesgirl schreef:Ik zal mijn paard nooit van zijn leven laten slachten , ook al wordt die ingeslapen dan zal ik m nog niet laten slachten , ik vindt dat echt heel zielig , en als ik dat zou laten doen dan zal ik er heel mijn leven spijt van hebben , want vindt het zelf ook niet prettig denk ik van als ik ingeslapen wordt en ik kom ineens onder het slagersmes te liggen en ik wordt opgegeten.