Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar kan me goed voorstellen dat het ook enorm tegenstrijdig en een rollercoaster moet zijn voor je om te zien. Het ligt allemaal zo dichtbij elkaar hè...
. karijn schreef:Hoe gaat het nu met je? En Funny?
(Van de een wat meer dan van de ander, want ik was vergeten de camera op te laden
)
sorry ik vind hem echt te geweldig met zijn mini hanekam
Hij heeft stiekem wel een beetje van mijn hart gestolen, deze aap. Vriendlief zei al dat we hem maar moesten houden voor straks in het 2 span met Charlie, maar ik heb hem al gezegd dat hij dat uit zijn hoofd mag gaan zetten.....

)
De wielrenners zijn weer klaar dus het hardlopen nu op een lager pitje en overgegaan met vriendlief naar 3x wielrennen in de week en natuurlijk blijven richten op toch nog wat meer kilo's kwijt, maar voor nu mag ik van mezelf het stappen en wat draf rustigaan weer opbouwen als beloning voor het harde werk.
Hij pakt het enorm fijn op kreeg ik al te horen, van de week maar eens langs gaan
Maar erg fijne mensen en blij dat we weer een fijn huis hebben gevonden voor een knappe boef