karijn schreef:Hoe gaat het nu met je? En Funny?
Toevallig vandaag weer foto's geschoten, 3 weken over tijd, beeb nog warm binnen

Hoe het nu met mij is ? Ik zit nog steeds het ene moment in een mega stress modus, het andere moment kan ik ontspannen. 5 juni heb ik een therapie sessie ingepland voor traumaverwerking, want dat wordt even hoog tijd nu. Morgen beginnen mijn nachtdiensten weer en is mijn vakantie voorbij, ergens fijn dat het 'gewone' leven weer gaat beginnen, aan de andere kant heb ik het allemaal nog helemaal niet verwerkt dus het is goed dat ik er 5 juni een begin mee ga maken.
Anyway, mezelf wel weer een schop onder de hol gegeven afgelopen weekend en weer aan de slag gegaan met de paarden.
Daisy de beginselen weer opgepakt met haar bijrijdster

Die had er zin in
Verkoopfoto's gemaakt voor Princessa en Romy met bijrijdster

Die van de week maar gaan adverteren. Ook het longeerwerk met deze dames weer opgepakt.
En vandaag een paar foto's gemaakt van onze andere aapjes, ze groeien als kool en zijn allemaal leuk op hun eigen manier
(Van de een wat meer dan van de ander, want ik was vergeten de camera op te laden
)

Vay-Essie

Verrassi

Vajenne

Vino

Valtteri
sorry ik vind hem echt te geweldig met zijn mini hanekam
Hij heeft stiekem wel een beetje van mijn hart gestolen, deze aap. Vriendlief zei al dat we hem maar moesten houden voor straks in het 2 span met Charlie, maar ik heb hem al gezegd dat hij dat uit zijn hoofd mag gaan zetten.....

Charlie groeit echt als kool