[VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 08:48

Wat een fijn nieuws! Het neemt het verdriet niet weg mbt het verlies van twee prachtdieren maar wel onwijs fantastisch dat het gelukt is om Charlie een nieuwe moeder te geven. Dat zal je een hoop rust geven zodat je weer wat tijd kan vrij maken voor jezelf. Ik weet zeker dat het je veel genoegdoening zal geven als je dit stel straks lekker in de wei ziet staan en waar de veulens leuk met elkaar spelen. Ga ervan genieten! Je hebt een prachtige kudde.

Mirjam79

Re: [VOLG] Ons gelders geweld het jaar door

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 08:57

Wat is het ook een wonderlijke natuur <3
Ga je van zoveel verdriet over naar een merrie van jezelf die uit het niets eigenlijk je wees veulentje opneemt als haar eigen kind. Geweldig!
Wat zal je blij zijn dat ze thuis zijn. Hopelijk kan je de rust weer wat vinden en zal het vanaf nu bergop gaan bij jullie. We gunnen het jullie allemaal!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 11:58

Wat een fijn nieuws! Bewijst maar weer wat voor bijzondere lieve merries jullie op stal hebben. Mag je trots op zijn!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 12:04

Wat een mooi nieuws na al die ellende.

SparkYY_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 13:06

Wat een geweldig nieuws! Heel fijn dat mama 2.0 haar rol zo goed oppakt en fijn voor kleine Charlie dat hij weer de veiligheid van een mama heeft. Hopelijk blijft het voorlopig even hierbij voor jullie!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 16:20

Ik had het al gezien op facebook, maar ook hier, wat ontzettend fijn dat dit kan. Dikke knuffel, je hebt Charlotte er niet mee terug, maar dit is de beste oplossing in deze situatie.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 17:57

Super fijn dat dit gelukt is!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-25 21:27

Ik kreeg supermooie foto's van Kae haar bijrijdster die gisteren hun eerste momentjes samen op de weide heeft vastgelegd. Ik kon er gisteren nog niet echt naar kijken, vandaag echt even genoten van de mooie plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat Sfeerimpressies van de andere paarden gisteren

Torbjorn en Skye leven als een God in Frankrijk op de weide, doet ze echt goed
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Phoebe en Valtteri

Afbeelding
Valtteri en Vajenne, red mare beware

Afbeelding

Afbeelding
Valtteri zijn voorplukje/tomahawk is te schattig

Afbeelding
Vay Essie

Afbeelding

Afbeelding
Verrassi

Afbeelding
Vino had alleen maar zin in eten

Ik merk aan mezelf dat ik op dit moment vooral niet op stal wil zijn, afstand hou van de paarden en vooral geen connectie wil voelen. Alles om maar niet de pijn te voelen van het verlies. Ik doe mn ding, mest de stallen uit, zet de paarden buiten en haal ze weer binnen, maar het voelt leeg.
Ergens voel ik me ook gewoon verslagen, ik heb me altijd gerealiseerd dat mijn hobby met levende have ook betekend dat ze zo neer kunnen vallen, maar het voelt op dit moment gewoon alsof ik dit niet meer moet doen. Tegelijkertijd voel ik ook dat ik niet zonder kan, want wat zou ik doen zonder al die mooie, prachtige paarden in mijn leven, wat zou het dan nog betekenen.

Nouja, zo gaat mijn hoofd dus de hele dag. Funny staat nog steeds op springen, ik hoop oprecht dat dat allemaal gewoon goed mag gaan en dan hoop ik even rust te krijgen en weer mezelf te vinden, weer wat positievere berichten hier te kunnen plaatsen over hoe blij ik ben met onze knappe geldersen en hoe ik geniet. Want die Cheyenne mis ik enorm op dit moment.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 23:34

Wat een prachtige foto's van het spul! <3 Maar kan me goed voorstellen dat het ook enorm tegenstrijdig en een rollercoaster moet zijn voor je om te zien. Het ligt allemaal zo dichtbij elkaar hè...

Ik denk dat je voor nu gewoon 'moet' proberen te doen wat goed voelt voor je, ook al wisselt dat een paar keer per dag. Er is geen goed of fout in deze... Wederom veel sterkte gewenst iig! :(:)

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 08:14

Wat een bijzondere rijkdom heb je daar staan! Hele bijzondere en mooie foto's.

Voor jezelf moet je doen wat goed velt. Niemand kan vertellen wat je moet voelen of denken. Zelf toegeven aan je gevoelens en geen overhaaste beslissingen nemen. Eerst maar weer een beetje in rustig vaarwater komen. Eerst de dagen maar weer een keertje (gezond) doorkomen. Later komt de rest.
Wel fijn dat je bijrijdster zulke leuke foto's voor je blijft maken!

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 08:27

Torbjorn is echt al “paard” aan het worden, wat een knapperd.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 09:39

Dit zijn hartverwarmende foto's na al die ellende.
Sta jezelf toe om te rouwen, daar horen ook al die tegenstrijdige gevoelens en gedachten bij. Dat heeft zijn tijd nodig en is gewoonweg moeilijk en zwaar. En soms verwarrend ook. Dag per dag, stap per stap :knuffel: .

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 17:19

Hoe gaat het nu met je? En Funny?

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-25 20:18

karijn schreef:
Hoe gaat het nu met je? En Funny?

Toevallig vandaag weer foto's geschoten, 3 weken over tijd, beeb nog warm binnen :+

Afbeelding

Afbeelding

Hoe het nu met mij is ? Ik zit nog steeds het ene moment in een mega stress modus, het andere moment kan ik ontspannen. 5 juni heb ik een therapie sessie ingepland voor traumaverwerking, want dat wordt even hoog tijd nu. Morgen beginnen mijn nachtdiensten weer en is mijn vakantie voorbij, ergens fijn dat het 'gewone' leven weer gaat beginnen, aan de andere kant heb ik het allemaal nog helemaal niet verwerkt dus het is goed dat ik er 5 juni een begin mee ga maken.

Anyway, mezelf wel weer een schop onder de hol gegeven afgelopen weekend en weer aan de slag gegaan met de paarden.
Daisy de beginselen weer opgepakt met haar bijrijdster
Afbeelding
Die had er zin in

Verkoopfoto's gemaakt voor Princessa en Romy met bijrijdster

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die van de week maar gaan adverteren. Ook het longeerwerk met deze dames weer opgepakt.

En vandaag een paar foto's gemaakt van onze andere aapjes, ze groeien als kool en zijn allemaal leuk op hun eigen manier :j (Van de een wat meer dan van de ander, want ik was vergeten de camera op te laden :o )

Afbeelding
Vay-Essie

Afbeelding
Verrassi

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vajenne

Afbeelding
Vino

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Valtteri :+ sorry ik vind hem echt te geweldig met zijn mini hanekam :') :') Hij heeft stiekem wel een beetje van mijn hart gestolen, deze aap. Vriendlief zei al dat we hem maar moesten houden voor straks in het 2 span met Charlie, maar ik heb hem al gezegd dat hij dat uit zijn hoofd mag gaan zetten..... :7

Afbeelding

Afbeelding
Charlie groeit echt als kool <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 23:48

Wat fijn en goed dat je hulp hebt gezocht. Hopelijk gaat het je de nodige rust en ruimte geven in je hoofd.
En wat een leuk spul! En ik ben blij dat Charlie het goed doet. Die heeft toch wel mijn voorkeur…

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 08:30

Wat fijn dat je de draad weer een beetje hebt kunnen oppakken.
Lijkt mij wel een fijn idee om de afspraak ingepland te hebben. Even je hart luchten en kijken wat je ermee kunt doen.
De foto's zien er weer fijn uit. Alles groeit en bloeit!