Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mist schreef:Is wel gechreven door de mensen van welkom wolf....
Marigold schreef:pien_2010 schreef:De wolf is uit zich zelf gekomen, daar heeft niemand iets aan uitgedaan.
De wolf heeft zich weer kunnen uitbreiden sinds Polen bij de EU is gekomen en daar dus ook de Europese regels gelden voor bescherming van inheemse soorten.
FleurVP schreef:Tja ik dacht al met die zin over dat landen waar wolven nooit zijn weggeweest dat die meer ontspannen met de situatie omgaan... ze hadden ook kunnen concluderen dat het een stuk minder dicht bevolkte gebieden zijn. De wolven in Italië zitten niet en uurtje rijden van Milaan af.
jobamara schreef:Zenderen is een plaats idd
Sprak een veearts uit die omgeving. Ze heeft de hele dag werk met schapen en runderen uit de wei te halen en te bemonsteren.
Toen ik haar vroeg hoe zij haar toekomst zag.... (mijn dochter is 2e jaars in Utrecht) verwacht ze om over 10 jaar geen landbouwveearts meer te zijn. Mensen stoppen en dan naar paard op grote stallen of kleine huisdieren te moeten gaan doen.
Zegt me genoeg. Hoef ik geen mooie verhalen te lezen.
Sprak een veearts uit die omgeving. Ze heeft de hele dag werk met schapen en runderen uit de wei te halen en te bemonsteren.
Toen ik haar vroeg hoe zij haar toekomst zag.... (mijn dochter is 2e jaars in Utrecht) verwacht ze om over 10 jaar geen landbouwveearts meer te zijn. Mensen stoppen en dan naar paard op grote stallen of kleine huisdieren te moeten gaan doen.
jobamara schreef:Oké weer een mod aan mijn broek en dingen verwijderd. Ben klaar met bokt, blijkbaar mag er niet op de problemen en oneerlijk gewezen worden.
Iedereen die het wel serieus neemt kan zich melden bij fb Wolf en Paard, en ook bv no-wolves daar worden ook de meldingen gegeven als er ergens een wolf is gesignaleerd.
Ik ben bezig met een stuk over omheiningen, met foto voorbeelden. Dat zal ik op Wolf en Paard plaatsen.
Jessix, ja zie mijn post hierboven. Als je dagelijks je vee uit dd wei moet rapen stop je op den duur wel.
DuoPenotti schreef:Dat zou ik erg jammer vinden, vind je bijdrage enorm fijn.
Mods, wat is er dan verwijderd, kan daar uitleg over komen?