Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ketly schreef:We kwamen gisteren bij kijkers van mijn merrie erachter dat er lichamelijk iets niet helemaal lekker zit, waardoor we dat proces eerst in gaan met haar. Wie weet krijg ik er na behandeling wel een heel ander paard voor terug en dan blijft ze lekker. Mocht ze nog steeds iets te moeilijk voor mij zijn dan zoek ik alsnog een passend baasje maar mijn lieve merrie krijgt nu even voorrang boven een nieuw paard.
Zonnebloem92 schreef:Vervelend Ketly!
Ik heb begin februari een friese merrie gekocht, helaas bleken wij niet de match en werd ik zelfs bang voor haar, daarom heb ik haar het weekend terug gebracht naar de vorige eigenaar.
Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag een ander paard, ik hoop dat dit wel een match is!
Paardenfan25 schreef:Ik baal, super leuke pony gezien. Jaarling. Staat alleen in België. Wordt dus wachten tot maatregelen versoepelen. Durf toch niet ongezien te kopen
Paardenfan25 schreef:MISTRAL94 schreef:Die stappen had ik al doorlopen van het gaan kijken. Ik wacht op de mogelijkheid tot ophalen.
Oh, zo
Heb je wel al (aanbetaald)?
Paardenfan25 schreef:MISTRAL94 schreef:Die stappen had ik al doorlopen van het gaan kijken. Ik wacht op de mogelijkheid tot ophalen.
Oh, zo
Heb je wel al (aanbetaald)?
Spaansepony schreef:Ik baal ook dat de grenzen dicht zijn.
1 leuk dier gezien in België, dat is al helemaal zo streng fort momenteel.
1 in Duitsland, maar deze kopers reageren niet via ehorses, en mijn Duits is dusdanig slecht om even te bellen
manolito10 schreef:Dag allemaal,
Wat denken jullie dat een realistisch bedrag is voor een grote ruin (KWPN/Irish Sport of zoiets), 7-10 jaar oud die relaxt is op een buitenrit en waar leuk mee gesprongen kan worden? (geen wedstrijd ambitie)
ikke schreef:manolito10 schreef:Dag allemaal,
Wat denken jullie dat een realistisch bedrag is voor een grote ruin (KWPN/Irish Sport of zoiets), 7-10 jaar oud die relaxt is op een buitenrit en waar leuk mee gesprongen kan worden? (geen wedstrijd ambitie)
Dat ligt eraan wie je het vraagt![]()
Als je goed zoekt, begint het bij 3k voor iets gezond zou kunnen zijn, maar niet raar opkijken als ze 8k vragen.
Realistisch gezien zou je voor 4 - 5k moeiteloos moeten kunnen slagen.
https://www.marktplaats.nl/l/dieren-en- ... ode:6721XR