Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toch zeker een windkracht 6 of meer

Bizar!
Blij dat je er niet op zit hahaha
Zo hebben wij ooit een paard gehad wiens naam met een 'O' moest beginnen, maar we maar geen mooie passende naam konden verzinnen.. paard heeft uiteindelijk z'n hele leven 'O' geheten

Wat een water ook nog daar zeg.
Kan niet wachten tot ze er weer is
Wel dubbel, beleerstal zijn ze heel fanatiek qua sport en dat motiverende ga ik wel missen. Maar goed, ze gaat in juli nog een paar weken terug daarheen dus komt wel weer. We hebben volgende week zondag onze eerste priveles thuis

Als ik weinig met hem doe begint hij de omheining te slopen :p 
Hij vond het prima. Ik was was weer met het opstap krukje aan het oefenen, deze keer een hogere zodat ik wat meer boven hem kwam. Zo kon ik ook mooi op zijn rug gaan liggen met mijn volle gewicht. Alleen de punten van mijn voeten stonden nog op het krukje. Hij vond het allemaal prima. Hij bleef heel relaxed
Onze stalhond ging een wortel eten pal achter Joya.. en ging daar ook keer op keer weer liggen.
Coole foto!

Granoek schreef:Ik werk met Duke een keer in de week. Maar meestal is dat lange lijnen of gewoon wat buiten wandelen.
Ik ga er ongeveer een keer 1 kwartier per maand op
Misschien later in het jaar 2 x per week, maar voorlopig is dit genoeg. Verder wandelen we veel.

Hopelijk kan ik dat doorzetten, voorlopig is stal niet op slot maar ja je weet niet waar de overheid nog mee komt.
Knappe kleuter stapte na even aan de klep snuffelen zonder aarzelen zo de trailer in
en stortte dit keer niet van de klep met uitladen
Hele middag lekker thuis weer buiten in de paddock gestaan, en 's avonds braaf met even poetsen en weer in haar eigen stalletje zetten. Wel heel moe, ze bleef gapen
*
Ik moest echt zo hard lachen dat ik hem in het begin niet vooruit kon sturen
Na nog even geprobeerd te hebben om de singel met heel hard galopperen weg te krijgen heeft hij het opgegeven en werd hij weer rustig. Daarna hebben we nog fijn gewerkt. Als laatste heb ik nog weer even het krukje erbij gepakt om weer even te hangen. Hij vond het prima en we hebben zelfs een klein stukje gestapt terwijl ik over hem hing. Hij was superbraaf

Gisteren Prazani weer gelongeerd, die had er zoveel zin in dat hij ongeveer vloog
Vandaag ging alles met een stuk meer beleid. Hoofdstel en peeskappen waren nog steeds geen probleem, dus van de week maar eens een longeersingel omknopen en kijken wat hij doet, haha. Merk wel gelijk dat hij in de dagelijkse bezigheden ook weer een stuk braver is hoor, hij had wel duidelijk echt last van opgekropte energie.