Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manou schreef:Ik hoop het van harte dat het voor jullie een positief nieuw jaar wordt. Dat hebben jullie wel verdiend na zo'n jaar.
Riviera87 schreef:Jeetje wat een update. Ik hoop dat jullie 2023 een goede gezondheid, fijn nieuw huis en gelukkig paarden gaat brengen! En een beetje wind mee ipv wind tegen
alice0cullen schreef:Jeetje, ik lees al een tijd stilletjes mee maar moet nu toch even reageren.
Wat hebben jullie een pech gehad zeg, ik hoop voor jullie en de paarden dat het maar een heel mooi jaar mag worden, mijn kaarsje brand voor een goed en gelukkig 2023.
CarinaR schreef:Ohhhh wauuwwwww wat fijn
Prairy schreef:Oh dat klinkt echt geweldig, hectares zat
fleurtjeuh schreef:Och mijn hemel, wat een ellende hebben jullie voor de kiezen gehad!
Geen wonder dat het voor ons dan stilletjes is geweest, alle begrip voor hoor!
Als er geklust moet worden in zuid limburg dan kom ik graag helpen als dat gewenst is, en weet zeker dat ik vriend z'n hulp ook wel kan inschakelen
Voel je niet verplicht om het aan te nemen, maar het aanbod staat en blijft staan!
Verder wil ik jullie een prachtig nieuwjaar wensen en hoop ik van harte dat dit jaar een fantastisch jaar gaat worden voor jullie!
Siersma schreef:Pfff wat een update! Met iets leuks, de verhuizing. Maar vooral veel niet leuks, je operatie en revalidatie, hoe de paarden erbij staan en vooral het transport wat ook al niet goed gaat.
Ik hoop voor jullie op een voorspoedig 2023. Waar jij vooral heel goed revalideert en alles op zn plak valt
DemiSisa schreef:Dat is allemaal niet niets wat jullie hebben moeten doormaken de afgelopen periode. Heftig hoor. Ik hoop oprecht dat 2023 voor jullie een jaar gaat worden om altijd met plezier naar terug te kijken.
jokari schreef:Pffft Jorieke wat hebben jullie een stress te verduren gehad. Ik hoop dat 2023 een beter/makkelijker jaar voor jullie wordt.
Mri schreef:Wat een update zeg....
Hopelijk blijven de problemen lekker achter in 2022 en komt de positiviteit en voorspoed jullie tegemoed in 2023
hasufel schreef:![]()
![]()
FriesWytske schreef:Wat een update. Ga met Mri mee, hoop dat jullie vanaf nu een positief en voorspoedig 2023 krijgen.
Berdien schreef:Tjee wat is er veel gebeurd! En wat een enorme berg met zorgen… Niets zo slopend als een stal(houder) waar je geen grip meer op hebt en je wéét dat je paard(en) niet goed staan. Mijn zomer was wat dat betreft vergelijkbaar.
En dan nog eens het gedoe met vervoer..
Gelukkig zijn je dames nu goed over, het ziet eruit als een hele fijne plek! Hopelijk zet jouw herstel straks echt door, dat is je zo gegund!
xoranlover schreef:Wat een verhaal weer. Ik begrijp dat je naar Limburg komt uiteindelijk. Mocht je ooit hulp nodig hebben (of foto's willen al moet ik eerlijk bekennen dat ik die hoe dan ook heel graag zou willen komen maken) dan mag je altijd PBen.
amsterdam10 schreef:Wat een schrik! Dat soort dingen zijn nooit leuk. Hoe waren de foto's van de hoeven, of krijg je daarvan nog de uitslag?
heyhallohey schreef:Jeetje wat een update.
Hopelijk mag 2023 een beter jaar worden en komt alles weer op zijn pootjes terecht!
Berdien schreef:Ik snap je angst wel hoor![]()
Ik had twee paarden, heb er eentje verkocht en de andere is inderdaad verhuisd. De grote blonde is geblevenZij is van het najaar flink ziek geweest, zandkoliek. Ik wijt het aan het voerbeleid van de vorige stal. Op de huidige stal was loslaten heeeeeel lastig, maar langzaam slijt het móeten controleren. Er wordt veel mee gedacht, en iedereen is fan van de enorme blonde Tinker. Dat helpt
En ik zie dat Feyre het goed doet. Haar buik blijft wel gevoelig, er gaan nog steeds flinke hoeveelheden psyllium in. Vooral voor mijn gemoedsrust
Maar ze is enorm gegroeid in de paar maanden dat ze hier staat, dat zegt mij genoeg
![]()
[ [url=m/sdBOlV.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ze groeit nog steeds
[ [url=m/RWWSYQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik merk nu ook pas hoeveel zorgen en stress ik had, en welke enorme impact dat echt op álles heeft. Ik ben een heel ander mens geworden sinds de zorgen weg zijn gevallen.
Leuke hobby is het toch![]()
jokari schreef:Pfffrt Josav wat een ellende nou toch… Het mag eens een keertje gaan ophouden hoor… Dikke knuffel, en ik duim voor beterschap, op alle fronten.
hasufel schreef:Jemig wat een verhaal weer! Arme paarden, arme jullie
Dit vreet normaal al meer energie dan de gemiddelde mens heeft, en voor jullie nu…
Zijn ze in Friesland dan gewoon slecht gevoerd en niet gekapt, terwijl jullie daarvoor betaald hebben?
Wederom veel sterkte
BranwenGC schreef:Het zit jullie nog niet mee. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Het wordt tijd dat het vanaf nu maar gewoon bergopwaarts zal gaan
Siamsmeesje schreef:Jeetje... Wel, dan gaan de duimen hier maar even overuren draaien dat jullie snel weer op de pootjes terecht mogen komen