ik heb het toch gedaan!! En ik vind het best mooi ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb het toch gedaan!! En ik vind het best mooi ook
Ik hou sowieso niet van lange manen. Ja bij Friezen of Haflingers als het echt heel mooi en vol is. Vaker zie je toch een zielig, dun bosje manen op die hals omdat baas het persé wil laten groeien. Bij fjorden vind ik het helemaal super lelijk. Maar dat mag ik wel zeggen toch

en de linker mag er zeker ook zijn, zal vast snel een baasje vinden.

Nynkster schreef:Oei.... ik hoop niet dat je paardje nog gaat groeien... Anders gooi je straks deken van 300 euro ps weg..
Verbreden was geen optie?
Zou nog wel wat fotos makn van voorkant en achterkant hoe hij aansluit.. Anders is het straks weer een miskoop

ik ben blij met mijn paardje zijn pelske, staat 24/7 buiten maar geen dekens nodig, dus wel handig

je mag altijd doneren hoor
ik zal nooit zulke dure dekens (bucas enz) op deze jonge leeftijd kopen. Gaat snel stuk door wild spelen (of blijven hangen
lompe friezen) . En ze kunnen nog een redelijk stuk groeien. Hij lijkt wel mooi te passen!
zilver wisseld nogsteeds niet.. staat mooi hoor die manen!

*voelt zich gezegend* was bang dat na de castratie de manen en staart zouden uitdunnen (wat je wel eens hoort) maar ben zeer blij dat het niet gebeurt is.
gelukkig weinig foto's waarop het te zien is.
)