Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk kan John de eigenaar het aan zijn verstand brengen om er afstand van te doen, dat gun ik dat paardje echt.
en ook nog te 'trots' om hulp te willen accepteren (en dat is het positiefste verhaal dat ik ervan kan maken) En nu voelen jij en John je verantwoordelijk, wat heel erg lief van jullie is. Ik hoop echt dat de eigenaar geen drama komt maken, want echt.... dat zou totaal ongepast zijn imo. Hij zou door de dierenbescherming tot verantwoording moeten worden geroepen, werkelijk.
. Tenenkrommend die eigenaar van Kabir. Ik hoop op een goede afloop voor het paard, kan niet schelen wat voor bizarre variant. Wat fijn dat het met Callas en jou zo veel beter gaat! Het komt goed, alles, ook jij en Callas ! En getver jullie hebben al zoveel sneeuw, echt niet fijn, al levert het wel adorable plaatjes van je shetties op.
Jammer dat het niet zo fijn gaat met je tinkers, wel fijn dat je nog een ander paard hebt. Heb veel goeds gehoord over mountain horses, lijkt me een mooie combi met een tinker.
Monique1963 schreef:In het ene weiland komt ze altijd als ik roep. In het andere weiland komt ze alleen als Shadow komt. En die kwam vandaag niet. Ik wil ze graag binnen zetten omdat ik Shadow zijn medicijnen moet geven. Dus dan houd ik ze gelijk maar op stal. Callas wil ook graag altijd liggen 's nachts en dat doet ze niet in het land. Dus, ze weet niet wat ze mist..., maar ze staan weer veilig binnen.
).
.