Ik geef een bekertje pavo op het moment, maar zodra de zak leeg is krijgt ie vitalbix net als mijn ruin.
Ik ben er erg tevreden over en geef ook mijn ruin minimaal.
En natuurlijk hooi en hooi en hooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DutchRiders schreef:Ik lees al een tijdje mee, en kom nu met een vraag binnen vallen. Wat voeren jullie de jaarlingen bij? Ik vind dat die van mij wel iets extra's kan gebruiken voor de wintermaanden, wat voeren jullie?
Ik vind het erg leuk om jullie ervaringen te lezen, en natuurlijk om te lezen hoe het met de leeftijdsgenoten van mijn jaarling gaat. In het nieuwe topic lees ik ook graag mee, ik heb denk ik echter (te) weinig tijd om álles bij te lezen en te beantwoorden
Lientjuhh22 schreef:Mijn jaarling krijgt voornamelijk hooi, en daarbij nog een vitamine brokje van Pavo, met een handje muesli. Eerst kreeg ze een halve pavo summerfit koek, maar die vond mevrouw niet lekker genoeg, en begon mee te eten bij de buurvrouwDus nu krijgt ze zelf ook maar een emmer met wat brokjes/muesli
kking schreef:Kimmiee_D schreef:Ik moet haast om de maand een nieuwe zak kopen haha
Oeps hoeveel geef jij dan? Ik doe het in een bekertje laatst gekeken dat is de voerschep bodem bedekt