Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moniek21 schreef:Dank je fokfanaat , vond het ook even spannend.. Maar dacht hup niet zeuren rijden !![]()
Leuk Ulysses , wij zijn er ongeveer om 10.45 uur.
Marie98, wat leuk een camarque.. Die zie je niet vaak ... Toch ?

Weten jullie ook om welk paard het gaat.
Ik denk dat je best wel aan de draf kan beginnen, in vind het makkelijker recht maken met meer tempo en altijd goed zien dat je vanuit de schouder de scheefheid corrigeert en niet vanuit de achterhand. 
Hij heeft een lang, smal hoofd en mijn ander paard een kleiner breed hoofd. Ik wil ze allebei gaan rijden met de rambo micklem (mijn huidige paard loopt er al op en mijn vorige ook) en dan heb ik geen zin om de hele tijd de maat te moeten veranderen en van bit te wisselen.
welk bit ik ga nemen overleg ik nog even met de zadelmakmaker.

.. Maar bij Hudson moet het even want anders probeerd hij eruit te klimmen hier en daar hahaha het is echt een komiek ... Wel grappig om te vermelden .. Heb contact met de fokker van Hudson , ze zijn aan de naam Holleeder gekomen doordat hij als veulentje steeds onder het draad door ging de weg op en voorbij gangers hem dan weer terug brachten hahaha het boefje
Was zelf ook echt op haar gevallen vanwege haar blonde manen.
Daarna was het uiteraard mijn beurt. Heerlijk gedraafd en ja, zelfs ook een klein stukje galop. Paard was helemaal moe. Maar we hadden dit duwtje even nodig denk ik! Nu vertrouw ik haar weer en kunnen we werken aan 'gas' en wat overgangen. Dan komt dat rechter worden vanzelf. Was in draf namelijk al veel beter!
Dubbelen lijnen ben ik ook fan van. Gebruik ze bij mijn andere paard veel.

wel spannend altijd
Lekker verder werken van daaruit! Soms is een gerichte schop onder de kont het beste wat een mens kan krijgen
dit weekend maar effe naar de ruitershop
dus ben wel trots op de nu-foto's