Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan ik gewoon simpel op het grote veld longeren terwijl er aan de ene kant van het terrein veel herrie is en ook nog veel reuring ivm dressuurwedstrijd. Bij de andere paarden was er veel minder herrie, maar die waren toch een stuk minder braaf
Hij kan de omgeving ook wel weer loslaten om gewoon verder te gaan met zijn werk. Kan ook nog wel anders worden als hij straks meer balans heeft en sterker wordt
En zit verder ook wel een beetje het zelfde koppie op!

Ketly schreef:Wat voor zadel hebben jullie op je 3-jarige liggen? Mijn zoektocht naar een passend zadel is nu een paar dagen bezig, maar zie door de bomen het bos niet meer..
mijne is pas 2,5
... Maar ik heb een KN Allegro...heeft kort geleden nog op het paard van m'n tante gelegen ( met soort gelijke bouw ) en is toen nagekeken door een vrouw die zadels opvult ( m'n tante d'r zadel was terug gestuurd naar de fabriek en moest een vervangend zadel hebben ) en het lag prima op haar paard, alleen als het op de mijne gaat moeten we de vulling even vernieuwen
....heb dus goede hoop dat ik een paar jaar vooruit kan , met 6 jaar wil ik op hem een Arno van de brandt laten maken , die had ik voor mijn vorige paard ....oh wat was ik verliefd op dat zadel zeg
kon wel janken toen ik hoorde dat hij niet meer passend gemaakt kon worden