En hoezo.... dit topic op zijn eind............... het begint hier pas... Toch??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dreamy schreef:Ik zit op een roze wolk na gisteren. IK WIL WEEREn het kán nu eindelijk gewoon, écht op mijn eigen paard rijden! Superblij!.

Dreamy schreef:Meer foto's zie je hier: [ITP] Fiëgo, who else?!
Rijden hebben we afgelopen week niet gedaan, omdat hij dus spanning had bij het opstappen en het erger werd.
Inmiddels is dat dus al weer afgenomen en gaat mijn bijrijdster komende week weer lekker rijden

)

jij (jullie) bent echt stoer
En gisteren is de bitfitter geweest en hebben we zo te voelen een heel fijn bitje te pakken voor hem! 
die ga ik volgende donderdag even innen..
Heeft me lekker geholpen met poetsen en klaarmaken voor de .. jaja.. balkjes-les
Mijn bijrijdster heeft lekker met Fie een balkjes-les gehad, eens even kijken hoe dat zou gaan. 

. geweldig te lezen dat het zo goed gaat! Las als een boek met een paar spannende twists
. Heel mooi hoe je de tijd hebt genomen en er uiteindelijk toch op rijdt! Wens jullie veel rijplezier en een mooie toekomst!