Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Yelly, het paard komt idd even bij mij op stal. De eigenaren willen dat het paard goed terecht komt en dat het paard op de stal fijn staat. Het is een jazz en de eigenaren zijn bang dat het paard heimwee oid heeft.
Het zijn mensen die helemaal gek zijn van hun paarden. Ze hebben deze bijna 5 jaar gehad en doen het met pijn in de hart weg. Het is niet meer te combineren met studie en meerdere paarden.
Paard is röntgen en klinisch in orde
willie10 schreef:ja eigenlijk schrok ik zelf ook even toen ik de foto's zag, want toen ik bij mijn vriendinnetje ging kijken liep ie echt beter, maar dat was thuis, dus ik heb gelijk daarnet even contact gehad met de eigenaresse en ze zei dat hij dat alleen doet als hij iets eng vind, en op deze foto's ging ze voor het eerst vrij rijden in de bak op de manege
willie10 schreef:ja die laatste foto's een sterke hand, dat zag ik ook. Het lijkt me ook wel een uitdaging maar ben natuurlijk nog maar 14 maar heb wel een goede instructrice waar ik elke week les van heb
Ayla_4Ever schreef:Ik heb mijn pony gevonden. Moeten we nog wel heen, maar ben verzot op hem
Wat vinden jullie van deze?
http://www.brownstables.nl/37728324