Aparte Laarzen #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:14

CCCCC schreef:
Die Petrie's zijn gaaf! Alleen voor die prijs heb je twee paar lipica's :=

Maar lipica en Petrie zijn dan ook totaal niet te vergelijken...

CCCCC

Re: Aparte Laarzen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:23

Dat zeg ik ook niet? Heb Petrie en Lipica beiden gehad, Lipica voldoet als trainingslaars prima in mijn ogen :j Voor op wedstrijd wil ik denk ik toch voor Petrie Coventry in lak gaan. Heb ze nog in mn handen gehad gisteren, en wat zijn ze mooi <3

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:29

Ik vind Petrie daarentegen weer helemaal niks.. Smaken verschillen he :D

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:32

Heb petries gehad..maar vond ze veel te stijf...(moet er eerlijk bij zeggen dat ik hele zachte cavallo laarzen gewend ben) Maar vond het eigenlijk niet echt bepaald lekker rijden..Heb nu lipica's in de maak, in het model hurlingham! Ben benieuwd!

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:44

Ik denk dat het ook aan het soort petrie's ligt. Want petrie standaard/perfect lijkt mij veel stijfer, dan de glasgow.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:49

Dat denk ik eigenlijk ook wel..!! Ach ja ieder z'n eigen ding toch?! :D

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:50

Ja :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 17:18

M_hartje_M schreef:
Ik ga me ook melden ! wat een geweldig topic!

gisteren heb ik me Petrie Conventry laarzen laten aanmeten. Wat een pech had ik ! De voetmaat en kuitmaat hadden ze gewoon op standaart maat, helaas de hoogte niet. het scheelde 1 cm of ik had ze gewoon mee kunnen nemen ! Maar oke, dan heb ik ze nu wel in een keer in de maat die ik hoor te hebben.

ik heb wel 2 uur in de winkel gestaan met het dillema, bruin, zwart, cognac. Ze konden eigenlijk in iedere kleur maar ik wou een van die 3 kleuren. Ik wou eigenlijk al geen zwart, dat heeft iedereen (bij ons dan :P) bruin vond ik ook eigenlijk niks, waarom weet ik niet. Dus heeft mn moeder uiteindelijk voor me gekozen voor cognac.. Ik was tevreden. Maar na vanacht er wakker over gelegen te hebben kwam het volgende.

Deze vraag heeft misschien weinig met de aparte laarzen te maken. Maar ik heb alles eigenlijk zwart.. Zwart hoofdstel, zadel, cap en dan komen er van die lichte cognac kleurige laarzen onder. Zou dit mooi staan. Ik heb trouwens ook een haflinger, met een ontzettend lief kopje al zeg ik het zelf :o Wie o wie :D

Eventjes voor het voorbeeldje, maar meeste zullen de laars wel kennen. Het word dus deze laars:

http://www.rijlaarzen.nl/product_images ... 4_zoom.jpg

de laars is vrij simpel, gewoon rits van achter veter van voor. Wat me vooral aansprak bij de laars was de wat spitsere neus! En ook omdat ze heerlijk nauw aansluiten om mn enkel. Ik ben maar een klein meisje, en met de laarzen die ik nu heb hou ik het echt niet meer lang vol :')

Ik zou toch eerder voor een donkere kleur gaan, met cognac vind ik toch mooier op een donker paard :j

Afbeelding

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:25

@m_hartje_m; ik zou ook gewoon v zwart gewoon als je je tuig en jasje/cap allemaal in het zwart hebt. IK vind cognac/bruin alleen mooi als je of aangepast tuig of aangepaste kleding daar voor hebt.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:04

okee ja het is nu eigenlijk wat te laat ervoor haha ! maar oke ik kan altijd nog voor een 2de paar laarzen gaan :) dan zou ik wel eens lipica willen proberen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:25

als dat pas gister is besteld dan zul je dat heus nog wel aan kunnen passen hoor!
Maar alleen als je dat zelf wilt. Jij moet er immers mee rijden en ze mooi vinden en verder niemand anders ;)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:28

ja dat klopt ook. ik weet niet ik ben aan de ene kant bang dat als ik de zwarte pak dat ik ze dan te simpel vind + er is nog iemand op stal met dezelfde en dan zou ik de enigste zijn met die kleur. en appart zijn vind ik wel leuk :o hahaha

ik zie wel hoe het uitpakt, ik rijd iig geen wedstrijden dus het zijn altijd dezelfde die ze zien :P

Thehorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:24

M_hartje_M schreef:
ja dat klopt ook. ik weet niet ik ben aan de ene kant bang dat als ik de zwarte pak dat ik ze dan te simpel vind + er is nog iemand op stal met dezelfde en dan zou ik de enigste zijn met die kleur. en appart zijn vind ik wel leuk :o hahaha

ik zie wel hoe het uitpakt, ik rijd iig geen wedstrijden dus het zijn altijd dezelfde die ze zien :P

Ik denk wel dat het er mooi bij staat! :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:37

Ik vind cognac voor trainingslaarzen wel erg mooi.
Ik denk dat het ook wel mooi erbij staat juist omdat het anders is :j

joke45

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:51

:j Hoor gewoon doen wat jij leuk vind,Als ze het niet aanstaan kijken ze de andere kant maar op.
:)

joke45

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:53

:j En ik vind ze ook wel leuk/mooi hoor.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:04

Citaat:
Ik ga me ook melden !

Eventjes voor het voorbeeldje, maar meeste zullen de laars wel kennen. Het word dus deze laars:

sorry dat ik zo binnen kom vallen , ik ben een meelezer :) en ik vind deze laaarzen prachtig! Mag ik vragen hoeveel ze kosten welk model dit is ? Dankjewel :)

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:13

Ik vind de cognackleur eigenlijk juist wel heel chique als trainingslaars!

BSSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:38

CoronaLime schreef:
Ik zou toch eerder voor een donkere kleur gaan, met cognac vind ik toch mooier op een donker paard :j

[ Afbeelding ]

Zijn dit Lipica's in de kleur cognac?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:43

Ik vind cognac op een haflinger juist heeel mooi! Ook al heb je zwart tuig, stoort dat niet in mijn ogen..
Op die foto hierboven vind ik het ook echt heel chique :j

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:55

laura123456 schreef:
Citaat:
Ik ga me ook melden !

sorry dat ik zo binnen kom vallen , ik ben een meelezer :) en ik vind deze laaarzen prachtig! Mag ik vragen hoeveel ze kosten welk model dit is ? Dankjewel :)

ik moest 375 voor de laars betalen + 20 euro voor het maatwerk. ik heb ze aangehad en wat een heerlijke dingen. ze sluiten heerlijk nauw aan bij de enkels, maar het leer is lekker soepel het is dus niet dat je weken moet gaan inlopen. ook bij mn knieholte zaten ze fijn hoog, en de dressuurboog vond ik ook erg chique! het verschilt denk ik wel per winkel waar je ze haalt..

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 00:37

Capriootje schreef:
Ik vind cognac op een haflinger juist heeel mooi! Ook al heb je zwart tuig, stoort dat niet in mijn ogen..

Dit is bokker Isabell trouwens, laarzen zijn libano lipica's :)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 09:38

CoronaLime schreef:
Capriootje schreef:

Dit is bokker Isabell trouwens, laarzen zijn libano lipica's :)

ik heb heel eventjes in haar profiel gespiekt, vind het idd absoluut niet storen zo het zwarte tuig en die kleur laarzen eronder. ben ervan overtuigd :D kga niet meer bellen hahah

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:10

Nog 6-8 weken tot mn Petrie Athene er zijn :D *\o/*

Ik heb alleen géén idee hoe ik ze ga combineren op wedstrijd, maargoed.. dat loopt tegen die tijd vast wel los :P

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:19

welke kleur heb je ?

toen ik mijn petries ging passen heb ik ook eventjes de athene aan gehad, die zaten ook erg lekker !