Ik ga dit topic verlaten (ondanks dat ik niet heel actief was) omdat ik vanaf morgen de trotse eigenaar ben van een 4 jarige Lord Z ruin Allemaal nog heel veel succes met het zoeken naar een nieuw paardje !
De link staat er nog op :http://sporthorses.nl/advertentie/paard/id/87646/zoekid/340859 Maar zodra hij bij mij is maak ik natuurlijk foto's en misschien krijgt hij ook wel een keer zn eigen Topic
er staat 1 op MP, net gebeld, prijs komt wel aardig overeen met budget maar deze heeft ook een chip, wordt nog gemaild over waar die zit want dat wist ze niet meer. Tjsa dan vind ik de vos echt mooier. Verder is er werkelijk niets.
stond een brave op met wat dressuurmatig werk. Had geen bemerkingen, was alleen geopereerd aan oc, da's een chip zei ze. Nou oc is geen chip maar een afvlakking, wordt ik ook niet heel blij van
Te oud en koop liever ook niet daar een paard, zoveel ellende over gehoord,
heb trouwens nog een bod gedaan om een zwarte en die mailde ook dat ik moest bellen. Soms willen ze alleen nog proberen mijn bod te verhogen maar dat zit er niet in dus heb weer een mail gestuurd. Een mooie zwarte is ook niet verkeerd
Eeffii
Geplaatst: 01-11-11 21:27
R_ali_R schreef:
Eeffii schreef:
Ik ga morgen ook weer kijken bij een paardje, ben erg benieuwd.
Ik ga morgenavond bij Stal Optimist kijken. Hoop dat het wat is. Er is vrij weinig aanbod voor wat ik wil, merk ik. Maar deze past super in mijn plaatje. En vind vos met veel wit ook errug leuk.
De pony die ik op het oog heb wordt morgen gekeurd, ze is 2 jaar geleden volledig röntgen goed gekeurd, En van de twee jaar 1 jaar op land gelopen. Dus morgen alleen klinisch, bij mijn eigen dierenarst, ze is namelijk nu nog van de stal eigenaar.
Moest ook meteen aan Adin denken toen ik die advertentie zag. En het prijsverschil t.o.v. budget van Adin is mss. nog overbrugbaar? Beetje afhankelijk van of paard al langer te koop staat, of verkopers haast hebben etc. Lijkt me wel de moeite waard om eens achteraan te bellen.
ik denk niet dat een 3,5 jarige echht zo geschikt voor mij is. ben een beetje angstig dus kan beter een paard hebben dat iets langer onder het zadel is denk ik.Ze is wel mooi!!
nathe
Geplaatst: 02-11-11 10:11
voormiddag het moment van de waarheid...
ik geloof er wel niet echt meer in. Had een wrat geziet tussen haar voorbenen. De verkoper zei dat hij de foto's ervan naar utrecht had gestuurd en dat het veulenwratten waren... Na wat opzoekingswerk was ik bang dat het een sarcoïde is.
Heb gisteren dan ook naar de kliniek gebeld waar ze klinisch wordt gekeurd en gevraagd of ze er extra op willen letten en onderzoeken. Als het een sarcoïde is dan wil ik haar niet... normaal wordt ze dan klinisch ook niet goedgekeurd.