Marrjjollein schreef:Ik zoek een naam voor de pony van mij en mijn zus, ze heet officieel Maaike, maar dat vinden we niet echt bij haar passenNu zoeken we iets wat het liefste met Ma begint?
magic
maggie (spreekt uit als meggie)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marrjjollein schreef:Ik zoek een naam voor de pony van mij en mijn zus, ze heet officieel Maaike, maar dat vinden we niet echt bij haar passenNu zoeken we iets wat het liefste met Ma begint?
JPitty schreef:Marrjjollein schreef:Ik zoek een naam voor de pony van mij en mijn zus, ze heet officieel Maaike, maar dat vinden we niet echt bij haar passenNu zoeken we iets wat het liefste met Ma begint?
Kun je iets meer vertellen nog over de pony? Hoe ziet ze eruit, wat voor ras is het? Neem aan dat het een merrie is? Misschien heb je zelfs wel een foto? Allemaal dingetjes wat het makkelijker maakt om over een naam na te denken. En niet geheel onbelangrijk: wat voor soort namen vinden jullie mooi?
Ze is 1,56, ras is onbekend, maar ze is wel redelijk breed, maar toch ook wel weer van het: Staart in de lucht en gaan..
Sorry voor slechte kwaliteit![]()
carley schreef:Ook jullie hulp gevraagd, heb paardennamen.nl al afgezocht maar nog niks passends kunnen vinden:p
een naam voor een stoere ruin beginnend met een A (nu heet ie arizona, vind k te merrieachtig)
hij is trouwens donkerbruin en ongeveer 1.70,
zoektocht is naar een wedstrijd naam.![]()
op stal verzinnen we wel iets al ari of vriendje :p
JPitty schreef:Marrjjollein schreef:
Kun je iets meer vertellen nog over de pony? Hoe ziet ze eruit, wat voor ras is het? Neem aan dat het een merrie is? Misschien heb je zelfs wel een foto? Allemaal dingetjes wat het makkelijker maakt om over een naam na te denken. En niet geheel onbelangrijk: wat voor soort namen vinden jullie mooi?
Ze is 1,56, ras is onbekend, maar ze is wel redelijk breed, maar toch ook wel weer van het: Staart in de lucht en gaan..
Sorry voor slechte kwaliteit![]()
Namen die we mooi vinden zijn:
May Day
Maddison
Made You Look
Maiden
30SecToMars schreef:Hoihoi,
Ben ik weerIk heb al zoveel namen gekregen, maar heb nog steeds niet 'de' naam gevonden. Zoek namelijk iets pakkends. Had zelf misschien iets van Wizzkid of I'm A Dazzler.. Maar wil echt een naam hebben voor mijn merrie die echt pakkend is.
Alvast bedankt! (Maakt trouwens niet uit met welke letter 't begint)