Yvonniej schreef:wie is er in de winkel geweest?ik gisteren de 30e bezoeker en toen was er al veel niet meer!
juf_esther schreef:transportbeschermers ook op... jammer dus.Maar heb nu m'n zinnen er op gezet dus ga ze wel ergens anders bestellen, dan maar meer betalen... *Reikt glas roosvicee aan.*Komt wel goed, schatje..
miszmelissa schreef:hoe duur zijn de kinbontjes en op welke pagina staan ze ?Pagina 6 geloof ik. En ze zijn 5,- per stuk.
yes ik heb al n pikeur vestje en pikeur kousen, maar ik wil nog 2 paar kouse, dat duurt dus nog wel n uur en ik moet eigenlijk zo naar stal
miszmelissa schreef:hoe duur zijn de kinbontjes en op welke pagina staan ze ?2 voor 10 (als ik het goed heb)geen idee welke pagina
Miss_Malfoy schreef:juf_esther schreef:transportbeschermers ook op... jammer dus.Maar heb nu m'n zinnen er op gezet dus ga ze wel ergens anders bestellen, dan maar meer betalen... *Reikt glas roosvicee aan.*Komt wel goed, schatje..dank je lievie...woensdagmiddag retourtje naar de kroo
Jeeej! Heb eindelijk een jas in de goede maat in mn winkelmandje gekregen! Alleen hij is maar 30,- dus dr moet nog iets bij...
Mariekkk schreef:J_C_N schreef:hey ik ben een jas aan t bestellen die wss te klein is; ruilen?;)Hahaha welke jas?eurostar louise bomber, alleen geeft ie nu een foutmelding met betalen! Ik ben ZO ver gekomen...
Hopen dat je het daar vind dan es...Hhhm... Hier lijkt het sneller te gaan, maar laat ik niet te vroeg juichen.Graag josie...
Pfff het laden lukt nog steeds niet hier! Zit al ruim een uur achter die ... computer! Zo te zien lukt het bij anderen wel om te bestellen enzo?