Bij de welkoop hebben ze nu aanbieding 20% korting op Halster want normaal gesproken ook maar 5 euro kost, heel leuk met blokjes enzo
http://www.boerenbond.nl/actie/acties.a ... 3293&NDC=1Online folder, pagina 15.Kijken kan toch zo moeilijk zijn
bente_ schreef:Maar er staat vanaf 5 euro hé !dus misschien dat die met blokjes wel duurder is. Idd dat zal vast!
nee maar ze zijn niet verstelbaar bij de neus, dus voor onze pony is hij wel te groot... maar dat heeft hij wel bij alle halsters hoor
xFioon schreef:nee maar ze zijn niet verstelbaar bij de neus, dus voor onze pony is hij wel te groot... maar dat heeft hij wel bij alle halsters hoor Zijn 't alleen ponymaten??
geen idee... zal wel niet toch?wilde daarmee alleen even aangeven dat hij niet verstelbaar is onder de neus
xFioon schreef:geen idee... zal wel niet toch?wilde daarmee alleen even aangeven dat hij niet verstelbaar is onder de neus Ohhw oke.. Nou ik ga morgen ook maar eens kijken
Ik ben vandaag even wezen kijken, zijn echt halsters van niks, heel lelijk.. Die met dat 'bont' zien er ook niet uit. Nee, echt de moeite niet.
Anthea schreef:Ik ben vandaag even wezen kijken, zijn echt halsters van niks, heel lelijk.. Die met dat 'bont' zien er ook niet uit. Nee, echt de moeite niet. Ik ben ook net wezen kijken, vond ze ook niet mooi. Deze waren alleen in donkerblauw en groen..
Ik ben net ook weze kijken vond ze wel erg leuk, hier had je blauw, rood en ook de echte burberry kleur dat beetje oranje vond ze wel heel leuk