Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nadya schreef:Daniplonk, ik zie het nu pas. Ik had natuurlijk beter kunnen zeggen (dus dat doe ik nu maar even, want dat bedoelde ik ook): Ik doe liever iets TEGEN de oorzaak. Bij deze......
xfebex schreef:Nee !
khirshanta schreef:Absoluut nooit. Ook niet als er iemand voor mijn neus zou staanBobby gaat nooit weg, en als ik morgen neer zou vallen zouden mijn ouders haar houden, en daar zou ze ook voor eeuwig en altijd blijven staan (tot zover eeuwig en altijd duurt in een paardenleven
)
pharagirlke schreef:khirshanta schreef:Absoluut nooit. Ook niet als er iemand voor mijn neus zou staanBobby gaat nooit weg, en als ik morgen neer zou vallen zouden mijn ouders haar houden, en daar zou ze ook voor eeuwig en altijd blijven staan (tot zover eeuwig en altijd duurt in een paardenleven
)
zelfs mijn broer die totaal niet van paarden houd zou ze niet weg doen moest ik ooit om het leven komen...Mijn moeder helemaal niet!
Tiessie schreef:@ double,ik ben het helemaal met jou eens. Zeg idd nooit nooit!
Je weet nooit in wat voor situatie je terecht komt. Maar goed,nu krijgen we reacties van: dan zou ik nog mijn paard niet wegdoen. Inleven is soms erg moeilijk, niet iedereen zit in een luxe positie!
Mijn paard gaat weg omdat het niet klikt en zij liever hard werkt en springt als met mij rondtut. Ik doe dat beest geen plezier door haar te houden en mezelf ook niet.