Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Teuntje111 schreef:mag ik je er nog even op attenderen dat die "voet-afdruk" niet groter is als 5 cm?
Teuntje111 schreef:mag ik je er nog even op attenderen dat die "voet-afdruk" niet groter is als 5 cm?
neveragain schreef:aha, iedereen mag zn mening geven behalve ik? Jammer dan ik doe het toch
l0rdJ schreef:Het is nu een kwestie van afwachten, en hopen dat er nog iets bekent word. Het is jammer dat het kenteken van die auto niet aanwezig is daar zou je een hoop mee zijn opgeschoten. Maarja daar hebben jullie nu niets aan, je hebt wat je hebt en meer niet ik hoop dat het nog word opgelost!
neveragain schreef:l0rdJ schreef:Het is nu een kwestie van afwachten, en hopen dat er nog iets bekent word. Het is jammer dat het kenteken van die auto niet aanwezig is daar zou je een hoop mee zijn opgeschoten. Maarja daar hebben jullie nu niets aan, je hebt wat je hebt en meer niet ik hoop dat het nog word opgelost!
Dat is de grootst mogelijke onzin die je daar nu zegt, geesten zijn net als jij en ik, dat mensen dat nog niet zien is hun probleem
neveragain schreef:l0rdJ schreef:Het is nu een kwestie van afwachten, en hopen dat er nog iets bekent word. Het is jammer dat het kenteken van die auto niet aanwezig is daar zou je een hoop mee zijn opgeschoten. Maarja daar hebben jullie nu niets aan, je hebt wat je hebt en meer niet ik hoop dat het nog word opgelost!
Dat is de grootst mogelijke onzin die je daar nu zegt, geesten zijn net als jij en ik, dat mensen dat nog niet zien is hun probleem
neveragain schreef:en waarom niet praten over geesten? Bang voor het onbekende?
pharagirlke schreef:neveragain omdat dat al uitgesloten is. Dat proberen we al 3 pagina's lang te zeggen..
khOuuvnnjOuu schreef:ik vind het maar enge fotos iig