[centraal topic] Paardenspullen bij de Lidl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Re: [centraal topic] Paardenspullen bij de Lidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:58

Wendy15 schreef:
Tryggur heeft ook nooit beschermers om Hebben zelfs een keer een paard naar Zweden gebracht met de trailer, die had alleen springschoenen om, ging prima Ja Maar hangt er denk ik ook vanaf of je paard rustig is op de trailer Lachen

Mijn paard staat ook heel braaf stil/rustig in de trailer/vrachtwagen maar toch heb ik heb rondom ( hoog) in de bescherming zitten.

Waarom? Nou ik heb er 1 keer met mijn neus bovenop getsaan toen een pony bij de manege tijdens het uitladen zich verstapte en van de laadklep afschoot met zijn benen. Zijn linkerbeen schampte langs de laadklep en was "alleen: geschaafd. Zijn rechter been had wel wat weg van een frikandel te te lang in de frituur had gelegen en was opgebarsten.
Pony deedt normaal nooooooit wat, ging wekelijks mee naar les in de trailer of naar concour, stond altijd braaf stil en laade altijd makkelijk in en uit, dus ook geen bescherming om.

Nou ja, zo zie je maar.... voor dat "ongeluk" had ik al transportbeschermers om bij mijn monsters, maar als we haast hadden "vergat"ik het wel eens.
Nu staan ze ALTIJD rondom met hoge transportbeschermers... ookal hoeven we maar een klein stukje! Clown

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:02

Dat is idd schrikken Ja Maar imo kan er altijd wat gebeuren. Nu is het zo dat die van mij denk ik hooguit 2 keer per jaar met de trailer gaat en dan zijn er zowiezo 3 mensen bij.. 1 in de trailer om hem vast te houden en aan beide zijkanten van de klep 1. Gaat altijd prima en ik denk dat hij juist zou gaan panieken van dingen om zijn benen.. Iedereen zijn manier en zeker respect daarvoor hoor, maar bij die van mij heb ik het gewoon nooit om

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:09

er kan idd altijd wat gebeuren daar heb je gelijk in, maar er komen toch echt geen bescherming om zijn benen, vind het niet nodig!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:21

Wendy15 schreef:
Dat is idd schrikken Ja Maar imo kan er altijd wat gebeuren. Nu is het zo dat die van mij denk ik hooguit 2 keer per jaar met de trailer gaat en dan zijn er zowiezo 3 mensen bij.. 1 in de trailer om hem vast te houden en aan beide zijkanten van de klep 1. Gaat altijd prima en ik denk dat hij juist zou gaan panieken van dingen om zijn benen.. Iedereen zijn manier en zeker respect daarvoor hoor, maar bij die van mij heb ik het gewoon nooit om

Ja, als je maar zo weinig weggaat en hij/zij is het niet gewend dan is het misschien anders. Ik ga sowieso 1 keer in de week naar les met de trailer, als de bak echt slecht is of het komt met bakken uit de lucht dan ga ik ook naar de manege om te rijden in de bak en we hebben ong 1 keer in de 2 of 3 weken concour. Moet er ook bij vermelden dat mijn paard nog wel eens"wordt afgeleid door leuke merrie's tijden het uitladen en dan ook een stukje glijdt ( wel dwarsbalkjes op de rubberen laadklep hoor, dus ver glijd ie niet door) en ik zeg maar so: better safe than sorry Clown maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:25

Nou, ik heb de zweep en een wit shabrak met zo'n blauw geruit randje eromheen Lachen

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:33

ik heb de bordeaux transportbeschermers meegenomen (maar moet ze nog passen) en een zwart halster maat L. Alleen bij het uitpakken alleen al zag ik dat die veeeeel te groot gaat zijn, dus moet ik nog even gaan ruilen morgen.

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:40

ik vind die halsters, als je ze net uit de verpakking haalt, veels te stug, en heel erg gekreukt Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb een blauwe full gekocht, en een blauwe rijbroek.

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:54

Ik ben ook vandaag geweest.. Maar ze hadden alleen maat s halsters Verward Gaat niet passen op m'n verzorgpaard. Ik was ook helemaal verliefd op die transportbeschermers.. Weet alleen niet waarvoor ik ze dan moet gaan gebruiken Clown

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:03

Er worden nu al lidl producten voor het dubbele verkocht op marktplaats echt heel gierig van die mensen..

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:09

ik krijg altijd mail van de lidl met paardenspullen.. maar ik moet er nog even heen Lachen
wil wel graag zo'n rijbroek.. heeft iemand ervaring met die rijbroeken? gaan ze lang mee? Tong uitsteken
groetjes

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:14

wij hadden geen rijbroeken..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:22

BianCatjee schreef:
ik krijg altijd mail van de lidl met paardenspullen.. maar ik moet er nog even heen Lachen
wil wel graag zo'n rijbroek.. heeft iemand ervaring met die rijbroeken? gaan ze lang mee? Tong uitsteken
groetjes

Als je in dit topic even terug leest staan er verschillende reacties op.

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:27

blauw00gje schreef:
BianCatjee schreef:
groetjes

Als je in dit topic even terug leest staan er verschillende reacties op.

oke, dankjewel Knipoog (daar neem ik even de tijd voor dan Tong uitsteken ) haha

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:30

Woon je wel in regio 4?? Alleen daar verkopen ze de rijbroeken. Knipoog

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:33

is utrecht ook regio 4? Tong uitsteken
(oooh zul je zien zit ik er net buiten ofzo Boos! )

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:33

Ik ga morgen even langs denk ik Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:34

Nee Utrecht is niet regio 4
Noord-Holland wel Bloos

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:35

Boos! dat vind ik niet leuk!.. Verdrietig
waarom valt utrecht en nou niet ook bij bij regio 4 Koe

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:36

ik dacht ook zeker dat Schiedam in regio 4 zat en wilde mn zusje vragen voor die rijbroeken, maar zelfs DAT ligt niet in regio 4 haha Bloos Tong uitsteken

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:37

Nope dan zou capelle ook in regio 4 vallen...
Ja ik zit hier ook wel een beetje te balen hoor Nagelbijten / Gniffelen

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:38

vind het maar stom dat ze niet gewoon in alle lidl winkels hetzelfde verkopen Tong uitsteken
maarja, dan ga ik maar alleen voor de zweep Tong uitsteken
vind het balen Clown

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:42

Ja wilde vandaag gaan naar mijn ouders maar had niet zoveel zin, moest ik weer een eindje reizen en ging liever meteen na school naar huis. Ik heb het idee dat ze bij de nieuwe Lidl bij mijn ouders nog wel een heleboel hebben. In die omgeving wonen niet echt veel paardenmensen.
Ja, die op een manege rijden wel ,maar geen eigen paard hebben. Dus ik ga morgenmiddag nog even kijken. Zwepen kun je in ieder geval nooit te weinig hebben. Haha!

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:44

die zweep is mooi hoor..

ik las trouwens ergens 'ik vond het zo leuk..maar kon niet bedenken wat ik er zo gauw mee kon doen' Tong uitsteken > dat had ik nou ook....had eerst bijna alles in mn handen terwijl ik een baby paard heb Bloos en dus alleen een halster nodig heb haha (niet echt een baby-baby hoor)..
dat ik er al heen ging was eigenlijk al klets..ik had echt nix echt nodig Bloos

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:47

sabby schreef:
die zweep is mooi hoor..

ik las trouwens ergens 'ik vond het zo leuk..maar kon niet bedenken wat ik er zo gauw mee kon doen' Tong uitsteken > dat had ik nou ook....had eerst bijna alles in mn handen terwijl ik een baby paard heb Bloos en dus alleen een halster nodig heb haha (niet echt een baby-baby hoor)..
dat ik er al heen ging was eigenlijk al klets..ik had echt nix echt nodig Bloos

haha achja Knipoog je weet maar nooit wanneer het van pas komt.. Tong uitsteken toch?
voor als het baby-paard een volwassen-paard is Knipoog ofzo

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:49

BianCatjee schreef:
vind het maar stom dat ze niet gewoon in alle lidl winkels hetzelfde verkopen Tong uitsteken
maarja, dan ga ik maar alleen voor de zweep Tong uitsteken
vind het balen Clown

Haha ja ik dus precies hetzelfde Tong uitsteken
Maar ik heb ook een wit shabrak meegenomen Tong uitsteken