Zo mooi om die verandering te zien bij Aurora. En Nouri kan wel lopen zeg
pien_2010
Geplaatst: 13-06-25 13:06
Prachtige foto's en inderdaad al je paarden zijn mooi en Nouri wordt wel een echte prins. Wouw.
De hengst is ook geweldig. Ik begrijp je keuze en weet niet of je Ahora daar blij mee maakt. Oprecht weet ik dat niet, daar ze zo geniet van haar veulens.
Wat heeft Aurora een lieve en zachte uitstraling gekregen. Gevoelsmatig zeg ik ook ‘niet dekken’. Ze heeft zoveel voor haar kiezen gehad. Wat is wijs??
Geweldig om lezen dat Aurora mag blijven! Ik word helemaal blij wanneer ik lees welke keuzes je maakt voor haar welzijn. Top !!
Sterrebell
Geplaatst: 13-06-25 19:40
Een jaartje overslaan is niet perse een ramp toch, ondanks dat ze zo geniet van het moederen. Dat kan altijd nog. Bijkomen van haar leven lijkt me ook wel erg prettig voor haar.
Nouri is een prachtige hengst aan het worden Is er al zicht op een nieuw baasje voor hem? Ik denk dat het heel goed is als Aurora even geen veulen krijgt. Dat lichaam heeft heel wat te verduren gehad met de veulens en de ernstige ondervoeding. Heel fijn dat ze bij jou mag blijven, ze is ook wel heel bijzonder.