Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
Als ik nu google in mijn eindeloze zoektocht naar antwoorden komt dit topic ook al regelmatig omhoog
Hahaha team keulfje kan er ook nog wel bij

Ponytante schreef:(...)
Mooi realistisch plaatje, Kookaburra. Dit is dus de kracht van Bokt. Alle kennis en kunde en expertise én ook creativiteit en artistiek in ėėn topic. Als in 2035 iemand op Google zoekt op "kenmerken dracht", "betroubaar datum voorspellen", "afbeelding pasgeboren veulen" of gewoon "hoe weet je zeker wel/niet drachtig" dan kan het haast niet anders dan dat dit topic met alle relevante informatie boven op de lijst van zoekresultaten verschijnt.
Haar buik wordt nu toch wel echt opvallend qua vorm. Sowieso echt laag maar nu ook wel wat ronder:
"Wauw, wat is dat mooi! Het lijkt wel een Rapunzel varken paardje."
natuurlijk ik moet Skyla gewoon naar een dracht (of meerdere drachten kan natuurlijk ook) toe coachen! Een beetje late start misschien maar ik ga er meteen mee beginnen dan komt het hopelijk nog goed
Het liefdevol toespreken van haar buik heeft hopelijk ook al wat gewerkt (al ben ik meestal eerder direct dan liefdevol, misschien moet ik Skyla ook maar eens confronteren
)
) Maar goed een veulen is niet de enige verklaring, wel de fijnste. Ik hou dus ook nog maar een beetje hoop, maar dan moet er binnenkort wel echt wat meer actie komen zou je verwachten...
). Tegenover elk teken staat wel weer een verhaal van een pony die dat teken niet liet zien en toch een veulen kreeg. Maar ook verhalen van pony's die alle tekenen lieten zien en toch geen veulen kregen
De tijd zal het leren!

Maar met een gewoon veulentje zijn we ook al blij