jokari schreef:Hèhè Rocamor, dat schrijven wij als accidentje, van het Franse “accident” (een ongeluk).
Zeg dat tegen mijn Vlaamse collega's, die af en toe de prachtigste creaties maken (te mooi om niet te kopieren)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:En dat dat verstand dan ook geklutst is... noemt ze Rêve ook nog eens een lief paard, in het andere topic. Nog niet zo lang geleden was er ook een akziedentje (hoe schrijf je dat in het Belgisch) tussen jou en haar en was je ook ietwat euhm gehavend.
Ik voorzie nog dat Joy op markplaats komt, die is te gecompliceerd voor jou doordat hij zo makkelijk is in vergelijk met je andere dieren
pien_2010 schreef:Nog nooit heb ik dat soort pijnlijke dingen mee gemaakt in al die 40 jaar. Vreselijk. Joh fok de volgende keer een merens, minder spannend maar wel een stuk veiliger
Echt veel sterkte ik vind het rot voor je!
Maflinger_S schreef:Auw, auw, auw.
Die verhalen over Pretty blijven me verbazen. En dan zeggen dat je in totaal maar zo'n 6 jaar met/op haar hebt doorgebracht. Dat waren 6 lange jaren zo te lezen. Ik bewonder je doorzettingsvermogen.
Overigens maakt je laatste verhaal over het akkefietje met Reve en Sam mooi duidelijk dat je adrenaline-afgifte blijkbaar nog goed werkt, evenals de zenuwuiteinden in je verbrande hand. Met gekneusde en/of gebroken ribben kan je nog best rijden, weet ik uit ervaring. (Ik weet trouwens niet of dat voor jou ook geldt.) Alleen op- en afstappen was destijds een dingetje ...
jokari schreef:Hèhè Rocamor, dat schrijven wij als accidentje, van het Franse “accident” (een ongeluk).
Miljaar Kat, dat jij nog lééft na die knol (Pretty).
Joy gaat idd nog saai worden voor jou.
Veel beterschap, ik hoop dat je lijf een beetje vlot herstelt.
karuna schreef:Niet rijden lijkt me een betere optie. Dat zou je een ander ook adviseren denk ik. In de wei bewegen ze ook
Maflinger_S schreef:Rijden met een kapotte hand terwijl die andere het ook niet doet, lijkt mij geen aanrader. Een dagje wat minder doen krijgt niemand wat van.
Joy wordt een eitje voor jou, saaaaaai.
Ik weet niet hoe je je vingers spreidt 's nachts maar ik heb gemerkt dat dat prima lukt door van beide handen de vingers te "vlechten". Afhankelijk van waar de wondjes zitten dat ter hoogte van het 1e, 2e of 3e vingerkootje.
Rocamor schreef:Wellicht om zowel de paarden als je pa even links te laten nu?
Vette gaasjes in een handschoen geen optie?
petraaken schreef:Man het is mij een raadsel dat je geen hoef tegen je hoofd had.![]()
Denk dat Pretty door 98% van de ruiters/eigenaars naar de slacht zou zijn gebracht.
gezien de verwondingen aan je hand en ribben zou ik het rijden voor een paar dagen toch on hold zetten.
pmarena schreef:Als je ook maar een vezel voor zelfbehoud hebt dan sla je het rijden gewoon even lekker over joh
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat die jury zich rot schrok van je actie en het een groot schandaal vond. Het ziet er niet uit natuurlijk als je zó fel in komtMaar kan het me net zo goed voorstellen dat je bij zulke streken even héél snel en duidelijk het idee om dit wéér te gaan flikken, er met een wel geplaatste beuk uit wil rammen
Het is wel logisch dat een ander zal twijfelen aan de noodzaak ervan, want welk paard is nou zo'n vieze draak als hoe Pretty blijkbaar was, wat een beest joh.... erg fijn dat die haar baasje dan toch nog gevonden heeft uiteindelijk want voor zo'n dier zelf is het ook sneu natuurlijk
Ja dat gemene diepe inbranden is echt iets van kunststofDat genereert hitte bij wrijving.
Katoen is veel vergevingsgezinder.
Maflinger_S schreef:En veel ervaring in deze relatie.
Ik ken jullie niet maar jullie zijn zo leuk samen. Echt een stel droogkloten.
karuna schreef:Of stalen zenuwen
Daan13 schreef:Stuit op je topic en ik beken....ik heb niet alles doorgelezen. Zoveel heb ik nou ook niet vrij![]()
Maar ik wil je ff laten weten dat ik het vreselijk k#t vind wat er is gebeurd met die honden - is die man later nog bij jou geweest? Of woon je daar in een horken streek?-
Toch ergens leuk dat jij zelfs een dokter van zijn apperpo kan brengendaar heb je ook talent voor nodig.
Beterschap!