Altijd moeilijk om je paar achter te laten LouLou, heb ik nu ook wel bij mijn instructrice hoor. Ondanks dat ik heel goed weer dat ze het er gewoon goed heeft en top verzorgd wordt.
Helaas zorgt ze wel met haar streken dat bepaalde privileges snel voorbij waren... . Ze liet zich niet vangen om naar stal te gaan toen ze samen met vriendjes op de grote wei stond dus nu weer op de paddock en op het pad tussen de weides waar ze haar makkelijker kunnen vangen

.
Ze komt dus nog wel gewoon de hele dag buiten en krijgt ook hooi en paar uurtjes gras, maar snap goed dat ze niet elke dag tijd hebben om een half uur achter die pony aan te lopen

.
Wat een fijne beelden van Parker! Ziet er ontspannen en al netjes uit hoor. Hebben jullie ook wel eens last van onbalans?
Hier was madame ook tijdens het rijden weer een beetje stout. Ze was al een beetje hittepetit met poetsen en met opstappen was ik zelf iets uit balans waardoor ik haar billen raakte en daar raakte ze meteen een beetje van over de flos. Daarna met rijden wilde zo ook weer wegschieten dus het was maar goed dat mijn instructrice haar vast had aan de longeerlijn. Gelukkig konden we na een tijdje aan de longeerlijn rijden ook weer gewoon los in de cirkel. Uiteindelijk heel fijn en ontspannen afgesloten

.
Ze kan het wel en loopt echt super fijn als ze ontspant, maar ze is heel snel uit haar doen door aanrakingen of onbalans. Dat vind ik nog steeds spannend, maar zo aan de longeerlijn weet ik gewoon dat mijn instructrice kan helpen en dan ben ik veel meer ontspannen.
Gewoon weer veel door oefenen en dan komt het vast goed, maar een pittige dame zal het altijd blijven.
Morgen gaan we weer even wat anders doen, want we gaan naar een Welsh show

.
Dan mag ze aan de hand even laten zien hoe knap ze is! Ik verwacht geen prijzen want ondanks veel voeren is ze nog steeds wat te strak in haar velletje voor een Welsh Cob

Maar dan ziet ze weer een ander terrein met veel aankleding etc. Goed voor de ervaring.