Nacho doet het al goed zeg. Leuk ook dat publiek erbij hahaha.
Misschien kun je gewoon even een stuk afzetten in de bak zodat hij niet echt uit kan breken? En dan dat stuk steeds iets groter maken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:Heb alleen het begin even gekeken. Waarom laat je je lijn niet gewoon opgerold in je hand? Als ze wel wegrent heb je veel meer speling om in te grijpen. Nu ligt hij je in de weg.
opisop_shop schreef:Heb alleen het begin even gekeken. Waarom laat je je lijn niet gewoon opgerold in je hand? Als ze wel wegrent heb je veel meer speling om in te grijpen. Nu ligt hij je in de weg.
Edit: Oh ik zie dat je dat later wel hebt, iets verder gekeken hahaha.
Ik denk dat als je je cirkel wat groter houdt, jij actiever mee kunt bewegen met je paard en zij minder snel zal stilstaan?
Citaat:Zijn er trouwens meer mensen die zich via dressuurnatuurlijk hebben aangemeld voor de gratis cursussen ( grondwerken/langeteugelen) ?
Ik heb ook het gratis e-book over paarden beleren gedownload.
Misschien een tip voor anderen hier.
_activeme schreef:Hoeveel dagen laten jullie er tussen zitten na het (in)rijden? 1, 2 of meerdere dagen? Of doen jullie in het begin eerst bijv. 2x achter elkaar en dan dagje vrij? Ben ik wel benieuwd naar hoe jullie het doen! Elk paard is natuurlijk anders.