Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Augustus krijgen we pas de sleutel en dan eerst een paar maanden verbouwen (we hopen november klaar te zijn) maar Duck komt aan huis en dat is al veeeel te leuk! (En twee kleine vriendjes maar die zitten nog in de buik van hun mama’s).
Het wordt echt een hele leuke zomer en nog leuker als alles af is en ik elke dag wakker word, uit mijn raam kijk en mijn paarden (1,5 paard; die twee kleine worden niet groter dan 80 cm) zie 
Het was altijd al hun droom om vrijstaand te gaan wonen maar ze zijn nooit “het huis” tegen gekomen totdat we in november met Ducky aan het wandelen waren en mijn moeder zag dat het huis te koop stond. Ze was gelijk helemaal verliefd en zag potentie (het is echt een bouwval
). Na maanden onderhandelen hebben we eindelijk getekend in februari! 
. _mjwb schreef:Lukasje schreef:Ah oke, nu ben ik weer mee. Ik had het gelezen alsof jij en je vriend een huis hadden gekocht en daar miste ik een puzzelstukje (of enkele).
Van mijn ex ben ik gelukkig al een tijdje af. Die is meer vreemd gegaan dan dat hij trouw was dus opgeruimd staat netjes
. Dan heb je een goede beslissing genomen
Unseen schreef:Hoi Maxime! Ik heb vorige week je hele topic gelezen (ik zit grotendeels in isolatie dus tja...) en wilde nu toch wel eens reageren! Wat zijn jullie van ver gekomen en wat ontzettend leuk om te zien dat het nu zo goed gaat met jou en Duckie! Het is in het topic al meerdere keren genoemd, maar wat heb jij een geduld en doorzettingsvermogen en wat ben jij eerlijk en oprecht naar je paard. Echt respect en ik heb met heel veel plezier jullie verhaal gevolgd.
Ik denk dat een hoop mensen de handdoek in de ring hadden gegooid, maar jij bent Duckie trouw gebleven en hard werken wordt beloond. Chapeau!
Die laatste foto is echt hilarisch, wat een clown