Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YildizArabs schreef:kking schreef:Ik reken gewoon zijn verjaardag....hebben we nog tot april
Ja hee dat kan niet hoor! Ik heb er een van februari, dat is t al bijna!![]()
Lekker bezig Kking! Ben met Zahra nu ook zo bezig, een keer per maand op de trailer mee en dan tussendoor met binnen en buiten zetten, net hoe t uitkomt.
Wie is jouw juf?![]()
Wat leuk Kimmiee! Ik probeer ook e familie van mijn horsies te volgen. Helaas, sommige contacten verwateren maar als t ff kan!

Kimmiee_D schreef:Zo leuk heb contact met de eigenaar van Bailey der moeder en we gaan dus een keer moeder dochter reünie doen

Nja, we zalven maar door en DA is zowiezo voor d'r eigen paard maandag op stal dus kunnen dan altijd nog zien...Kimley schreef:Gilbey, ik wou vanavond eigenlijk wel het topic klaar maken
Het word nu steeds drukker ivm met de kerst dus later gaat mij niet meer lukken denk ik.

dena_mii schreef:Met de paarden druk geweest of dat niet Seven?
Dutchriders, ik voer mijn jaarlingen jaarling-merriebrok bij van horsefood, nu toevallig een zak Pavo Podo Grow. Kennedy krijgt 2x daags een halve schep en Scout sinds deze week 2x daags 3/4 schep, hij is namelijk wat magerder aan het worden. Daarnaast krijgen ze onbeperkt hooi.