Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 14:55

Ik had wornsdag een mooie van mijn vriend. Ik vroeg even of die voor mij het halster wilde halen en zei nog 'weetjeweldat ding voor aan zijn hoofd waaraan je hem meeneemt'
Hij begreep het, hij kwam alleen aan met het halster van een shetlander ipv die van mijn PAARD :')

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:33

:D Oeh, wat ziet dat er lekker zacht en wollig uit.... <3
Geeft geen associatie met van je paard donderen :=

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 23:45

naomi_g1998 schreef:
Toen ik elf was verzorgde ik een shetlander. Toen ik er een keer mee ging wandelen op de dijk (eigenlijk at ze alleen gras) kwam er een politieauto aan die ging stilstaan naast mij en Ilona, een van die agenten zei 'Ben je je hond aan het uitlaten? Haha' met een big smile. :')
Nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment dacht ik als elf jarige echt van ''wat heb ik gedaan'' :')

ken ik haha :j
toen ik ook een jaar of 11/12 was fietste ik naar de manege en had ik zo'n LG telefoontje. Ik was een smsje aan het sturen naar een vriendin, kwam er een politie auto naast me rijden en roept die agent 'HEY fietsen paardrijden en smsen kan niet tergelijk he!' Ook met een big smile maar ik schrok me dood .. :')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 00:58

'peeskappen, dat zit toch zo aan de zijkant van de ogen..?' :))

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 01:09

Een paard deed een capriole en de persoon naast me dacht dat het paard stout was..

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:41

was met mijn koets weggeweest en paardje lief was lekker met zn bitje aan het spelen waardoor die een lekker schuimbekje kreeg, fiets er een kindje voorbij: IIEEEUUUWWW MAMA!!! dat paard is aan het tuffen! :')

Ollientje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:07

Als ik ga buiten rijden kom ik wel eens oudere mensen tegen, ze kijken me dan aan en vragen:
Wat voor merk is dat???
Ik zeg dan; dit is mijn oude mustang ( paard van bijna 25).
Ze kijken me dan raar aan :? Uhmm...
mustang????
waarop ik weer zeg... Dit is het paard van sinterklaas ( heb n schimmel)
waarop ze hard beginnen te lachen :P

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:38

Ik had het laatst met een vriend (paardenleek) over buiging rond je binnenbeen. Dacht hik dat ik op de grond ging staan en dat het paard dan op de grond in een cirkeltje om mij heen ging liggen :+

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 16:27

Lienie: leuk voor een alternatieve dressuurproef! :j

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:08

Een vriendin van me die wil dat ik haar leer paardrijden. We stonden in de rij bij de mc donalds. Zegt ze ineens: zo moet je toch rijden he?? *begint rare bewegingen te maken die lichtrijden moesten voorstellen*
Draait ze zich om staat er iemand die ze blijkt kende raar te kijken :')

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:19

Leuk zo'n topic!!
Ik was met een vriendin bij de welkoop aan het kijken, voor borstels/hoevenkrabber. Staat ze bij de bitten: Die moeten in de mond toch? Jee wat zijn er veel verschillenden! Ikke: Ja, Iris heeft een enkel gebroken. Zij: Waaatt??? Heeft ze haar enkel gebroken!??
Ik bedoelde natuurlijk een enkel gebroken bit... haha ;) Ik verwoorde het niet zo goed haha, kon zij ook niks aan doen ;)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:23

Martie schreef:
Lienie: leuk voor een alternatieve dressuurproef! :j

Ik denk dat mijn rijpaardje dit wel beter doet :+

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:39

Leuk, neem even de tijd om te lezen *kruipt weer onder de leessteen*

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 00:49

Ooh ik heb er zoo veel door m'n vriend haha

Alvast een paar:
- paard stond in een stal steeds op en neer te gaan met z'n hoofd, (z'n hoofd uit de stal, een V opening in de staldeur) zegt hij, hee een hardcore paard! Is dit de manier van hakken voor paarden? Hij is echt vet. Vervolgens heeft ie er 10 minuten nar lopen kijken

Of gister, ik het verschil uitleggen tussen ruinen en hengsten en waarom hengsten niet op elke stal kunnen staan en waarom mensen ze castreren (wat hij al erg ongeloofwaardig vond als man zijnde)
Ik zei ook iets grappigs van ja een hengst wil alleen maar dekken als een merrie hengstig is die kunnen echt niet bij elkaar
Liep ik vervolgens langs een hengst in een stal die met z'n neus ewoon naar me toe kwam en me ging volgen en vervolgens allemaal raar doen met z'n hoofd, roept ie, hee lau ben je hengstig ofzo? En hij lag zelf helemaal dubbel haha

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 00:57

Of dat ik vroeger een keer meehielp met een beginner les en de instructrice vertelde dat ze in draf gingen, ze zei pak je teugels maar op maat en vertel je pony maar dat we in draf gaan

Één meisje leunt voorover naar de oren van haar pony en zegt "let op he daisy, strakjes gaan we in draf" zoooo schattig !!!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 00:59

Ook zo vaak gehoord op m'n oude manege

"Dat paard is heel wild daarom moet hij peesbeschermers aan"

Of "daf paard is nog heel jong daarom
Heeft hij een martingaal" ?!?!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 01:14

Of mijn vader op wedstrijd als m'n zusje er niet was (due ook rijdt) pap kan je even de blauwe uitstap deken pakken voor na de proef (we hadden 1 blauw fleecedeken maar paard's Winterdeken was ook blauw ) komt ie aangezeuld met dat hele Winterdeken hahaha, moest ie weer helemaal teru lopen :p (en dit gebeurde wel vaker haha)

Of hij legde de deken achterstevoren erop

Een keer legde m'n vader een wit dekje alvast op m'n paard, zegt m'n moeder, die moet andersom hoor, dus mijn vader legt hem andersom, lag hij gewoon goed dus nu achterstevoren haha hele discussie

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:44

haha leuke verhaaltjes! ik heb er ook nog een

mijn ouders en vriend waren keer bij onderlinge wedstrijd kijken en daarbij werd in de proef genoemd ' van hand veranderen in middendraf ' . Blijkbaar heeft mijn moeder op de terug weg in de auto aan mijn vader gevraagd: Ik snap het niet.. mijn vader: wat niet?? moeder: ja, hoe kan die jury nou zien als ze aan de andere kant van de bak in een hoek rijd hoe ze van hand veranderd, ze kunnen toch niet zien hoe ze haar handen houd?

haha ze dacht dus dat bij hand veranderen je je handen moest kruisen ofzo.. dat zou wel een leuke verandering in een proef zijn en een hele kunst :')

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:16

Van de zomer was ik de manen van mijn paard aan het kammen en snijden en deed toen ik klaar was haar halster met vliegengordijntje om. Meisje van jaar of 4 zat hele tijd aandachtig toe te kijken wat ik allemaal aan het doen was. Zegt ze tegen haar moeder: ik denk dat dat paard zo een feestje heeft want ze wordt helemaal mooi gemaakt...Zooo scháttig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 01:33

ik en mijn moeder waren vanmiddag op tv naar dressuur aan het kijken
mijn papa vroeg zich af wanneer het springedeelte kwam want er stonden toch sprongen in de piste?
hij bedoelde dus de witte hekjes

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 10:34

_O- geweldig dit

rebecc1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 15:39

Mijn Spanjaard heeft een brandmerk. In het kader van verkeersmak maken liep ik met hem over de weg. Komt er een jongetje langs met zijn moeder, zegt ie: kijk mam, dat paard heeft een tatoeage!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:08

Mijn vriend vandaag.

Ik liet hem een topic van een bonte shet zien. Zegt hij huh dat is toch geen shetlander. Hij dacht serieus dat shetjes alleen voskleurig waren.

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:37

Op buitenrit met mijn toenmalige pony en vriendin te paard " wat zielig, ze rijdt op een veulentje " tja....

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 00:39

Van de week vroeg ik mijn vader om mijn paard vast te houden. Begon hij te briesen. Hij schrok zich dood.: Volgens mij valt hij zo om?! Of ik het touwtje weer aan wilde nemen :')

Of mijn moeder als ik mijn paard poets en hij er raar bij gaat staan: Het is ook net een hond.