Iessie schreef:Wat een schreeuwerige adv heb meteen weggeklikt. Maar wat ziet dat beestje eruit zeg
Op die 3de foto ziet hij eruit alsof hij al de pijp uit is..
HAHAHA nou indd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iessie schreef:Tsja..hij is nog te jong om er echt iets mee te doen, het is nog een hengst. Castreren, laten beleren, kost allemaal geld. En de eerste tijd kun je er nog niks mee. En je moet nog maar afwachten wat zijn karakter onder het zadel is, misschien is hij dan helemaal niet zo meewerkend..
Ik heb eens een jong paard gehad en van mij hoeft het niet meer. Als er nog eens een paard komt wil ik er een die al goed doorgereden is.
Maargoed dat is mijn mening
Iessie schreef:Tsja..hij is nog te jong om er echt iets mee te doen, het is nog een hengst. Castreren, laten beleren, kost allemaal geld. En de eerste tijd kun je er nog niks mee. En je moet nog maar afwachten wat zijn karakter onder het zadel is, misschien is hij dan helemaal niet zo meewerkend..
Ik heb eens een jong paard gehad en van mij hoeft het niet meer. Als er nog eens een paard komt wil ik er een die al goed doorgereden is.
Maargoed dat is mijn mening
maar ik vind het jammer dat als je er veel moeite en tijd in hebt gestoken en het gaat uiteindelijk toch niet.
Evelien_1987 schreef:die vos is echt gaaf! Wat een stoer ding, wat een uitstraling.
Zal je net zien Nicole, besloten om te wachten met een nieuwe aankoop, kom je de een naar de andere tegen.
Amarial gefeliciteerd! Leuk dat je merrie zich ook thuis voelt op haar nieuwe plekkie! Past springen beter bij haar?
Ze heeft zo veel energie dat moet er echt uit gereden worden!
kon geen woord uitbrengen..maudenmarc schreef:Maaike wat wil je nu zeggen met echte paardenmensen...degene die hun hadden meegebracht
Was er dus duidelijk geen .maar de echte kenners haal je er wel uit hoor
oei! idd geen wonder dat dat dier braaaafff is!