Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie2302 schreef:Romanoff, vind je het niet juist fijner dan als er meerdere mensen in de bak zijn? Ik zou dat dan juist weer prettiger vinden.
Ik heb dat ook....zie ik een vrachtwagen aan het einde van de straat, denk ik meet "oh darnit"....maak ik me al zorgen "wat als...." en zie vervolgens dat die vrachtwagen afslaat en helemaal niet mijn kant op komt maar heb ik wel Cos 'verstresst"
Mellis86 schreef:Dus tegenwoordig verzorg ik complete clinics voor de aanwezige grassprietjes..... En ik kan je vertellen, 1 het werkt en 2 de grassprietjes luisteren altijd zeer aandachtig en ze lopen nooit halverwege weg.. En ze zijn zo braaf dat ze het applaus naderhand achterwege laten.
bethje31 schreef:Hoi Kaniche, jammer dat ze niet verkeersmak is buiten. Lijkt me heerlijk in westernstijl naar buiten! Is westernzadel toch? Kon het niet helemaal goed zien. Moet zeggen dat ze er erg relaxed uitziet.
Enige manier is om jonge paarden meteen mee te nemen in de groep..zo doen ze het bij mij op de manege. Het is namelijk wel echt wonderbaarlijk waar paarden aan kunnen wennen , heb ik me altijd over verbaast op deze manege. Sommige paarden zijn bijna politiepaarden..die gaan ook rustig in het donker naar buiten hoor...alleen![]()
Ik niet hoor trouwens...morgen moet mijn puberfries weer aan de leiding...weer twee paarden begeleiden die niet veel buiten zijn geweest. Ben benieuwd. Moet zeggen die leidersrol is wel leuk hoor...voor de verandering..
nathalie2302 schreef:ongelooflijk eigenlijk hoe dat werkt he? Kaniche als ik zo jouw filmpje zie dan denk je toch meteen "wat een heerlijk relaxed paard" (en dat zeggen mensen mij ook altijd over mijn pony) en dan toch...toch die angst...hoe maf is dat!
Somebitch schreef:Je moet pas gaan wanneer dat goed voelt voor je. Dat was deze keer duidelijk nog niet. Trek je niets aan van andere mensen en doe het pas als je er klaar voor bent.